ויראלי

כתבת כאן 11 נזכרת בכאב: "עד שהגיעה הבשורה הקשה מכל"

הערב בתוכנית ׳זמן אמת׳ עם אסף ליברמן בכאן 11, הדס גרינברג מבטיחה: "מיגונית המוות תדבר לראשונה, בזכות איילת ותשמיע קולות האימה והתופת הנוראיים שעברו על איילת וחבריה למיגונית. וכמה שזה יהיה קשה לשמוע ובעיקר לדמיין כך זה יהיה חשוב לצפות בזה"
מערכת ice | 
הדס גרינברג (צילום מסך)
כתבת כאן 11 הדס גרינברג נזכרת, כמעט 10 חודשים אחורה, ברגעים הכואבים מיום פריצת מלחמת חרבות ברזל ב-7 באוקטובר 2023. בווידוי ששיתפה, היא מספרת על חברתה הקרובה, עורכת במהדורה המרכזית, שהייתה במסיבת נובה.
גרינברג כתבה: "בשבעה באוק׳ תוך כדי שידור משוגע בעוטף התחיל לעבור בינינו המידע שאיילת ארנין, עורכת אצלנו במהדורה, היתה במסיבה ונותק איתה הקשר. זה ליווה אותי כל היום. מבין מאות הודעות קיוויתי שתקפוץ לי כבר הודעה שהיא אותרה בחיים".
עוד סיפרה: "ככל שעבר הזמן החשש גבר. עד שהגיעה הבשורה הקשה מכל. איילת נרצחה. הלם וזעזוע. איילת היתה העורכת משנה האהובה עלי. מקצועית ואישית. לא סתם היא הקליטה את הרגעים הכי קשיים בחייה שהפכו לאחרונים בחייה במיגונית המוות. היו לה חושים עיתונאיים בנשמה". 

היא הוסיפה: "הערב בתוכנית ׳זמן אמת׳ עם אסף ליברמן בכאן 11, מיגונית המוות תדבר לראשונה, בזכות איילת ותשמיע קולות האימה והתופת הנוראיים שעברו על איילת וחבריה למיגונית. וכמה שזה יהיה קשה לשמוע ובעיקר לדמיין כך זה יהיה חשוב לצפות בזה".
לסיום היא כתבה בכאב: "להתחבר לאנשים היקרים שהיו שם ואינם, נרצחו, נחטפו, וגם מי ששרדו.  איילת השאירה המון אחריה. הרבה מעבר להקלטות האחרונות בחייה. אבל לפחות כך אוכל בפעם האחרונה לנסות להיות שם איתה.  רגע לפני שהיא איננה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה