טלוויזיה

כאן 11 בבשורה להורים למתבגרים: זאת הסדרה החשובה שחוזרת עם עונה חדשה

"מצב נפשי" מגיעה לעונה שנייה שעוסקת כולה בבני נוער. לקראת החופש הגדול, יוצגו שלושה פרקים וכל אחד מהם יעסוק בנושא אחר שמעסיק את כולנו. מהתמכרות למסכים, הפרעות קשב וריכוז ואפילו התמקדות בבעיה המדאיגה של פגיעה עצמית
מערכת ice | 
אפליקציית כאן לטלוויזיות (צילום יח"צ)
התקופה האחרונה מזמנת אתה התמודדויות רגשיות מורכבות. אחת מהקבוצות שהכי ידועה ברגישות שלה למצבים נפשיים הפכפכים הם בני הנוער. גם היציאה לחופש הגדול מזמנת לא מעט אתגרים ושאלות איתם מתמודדים המתבגרים. עונה חדשה של הסדרה האהובה בכאן 11 מתכוונת להתמודד עם הנושאים הכי רגישים בנפש של בני הנוער.
"מצב נפשי" חוזרת לעונה חדשה שמתמקדת כולה במתגברים ומתבגרות. בעונה נחשפים בני הנוער, רובם בפנים גלויות, ומספרים על התמודדויות נפשיות אותן הם חווים. על הסטיגמה והבושה המתלווה וגם על היכולות לצמוח מתוך הקושי. בסדרה מרואיינים גם מומחים בתחום בריאות הנפש שיציגו את התמונה המלאה ויתנו גם תשובות ודרכי התמודדות להורים ולבני המשפחה. 
הסדרה מחולקת לשלושה פרקים, וכל אחד מהם יעסוק בנושא אחר. הפרק הראשון שנקרא "זמן מסך" עוסק בשימוש ההולך וגובר במסכים - כמה שעות מסך הן יותר מידי? ומה דווקא הרווחים של ההתפתחות הטכנולוגית. הפרק השני עוסק בהפרעות קשב - למרות שנראה כי היום "לכולם יש את זה" אנשי המקצוע דווקא חושדים כי אנחנו נמצאים במצב של תת אבחון. הפרק האחרון עוסק בנושא כאוב - תופעת הפגיעה העצמית. 
החברה נוצרה על ידי יסמין קיני, שגם מביימת אותה. היא הופקה על ידי סלוצקי אפיקי תקשורת וצפויה להיות משודרת החל מה-12 באוגוסט בימי שני בשעה 21:15 ותהיה זמינה גם ביוטיוב ובכאן BOX. העונה הקודמת של הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה