ויראלי

אדל בספלוב חווה טרגדיה אישית ענקית: "מזועזעת, לא מצליחה לעכל"

מדינת ישראל הוכתה בתדהמה אחרי שאם ממשפחה בהרצליה רצחה את בנה בן ה-6 בגרזן. אדל בספלוב חשפה כי הילד שנרצח למד בגן יחד עם בתה, שייה: "איך אימא אוספת את הילד ורוצחת אותו עם גרזן?! ילד מהגן של שייה. פתאום כל כך קרוב, וכל כך הזוי. נקרע הלב לרסיסים"
מערכת ice | 
אדל בספלוב (צילום דימה טליאנסקי)
העיר הרצליה חוותה אמש (שלישי) לילה קשה במיוחד, אחרי שאם מאחת השכונות הנחשבות בעיר רצחה בדקירות גרזן את בנה בן ה-6, במה שהכה בתדהמה מדינה שלמה. הרצח המזעזע התרחש במשפחה שנחשבת לנורמטיבית, אחרי שהאם אותרה כשהיא מסתובבת עם גרזן ברחוב כשהיא מלאה בדם, במחזות שנראים כאילו נלקחו מסרט אימה. בהמשך, היא נעצרה על ידי המשטרה וכעת היא נחקרת ומשתפת פעולה, כאשר נבדקת האפשרות להתקף פסיכוטי שחוותה.
כוכבת הריאליטי ואושיית הרשת אדל בספלוב, חשפה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי הטרגדיה הגדולה קשורה אליה באופן אישי, אחרי שסיפרה כי הילד בן ה-6 שנרצח על ידי אמו הוא חבר של בתה, שייה, כאשר השניים חולקים את אותו הגן.
בספלוב כתבה בכאב: "אני מפוצצת הודעות. אין לי כל כך מה לענות ואיך. כן, זה ילד מהגן של שייה. אני מבולבלת מאוד כרגע. ביקשו כרגע לא לדבר על זה, ואני מכבדת את פרטיות המשפחה". 
בהמשך, העלתה סטורי נוסף אליו צירפה תמונה שלה עם בתה שייה, ובו סיפרה כי לא שלחה אותה היום לגן כי היא לא רוצה שהיא "תיחשף לכל המידע המיותר הזה". עוד הוסיפה וכתבה: "כמובן שאני אספר לה בקטנה כדי שלא תגלה מאחרים ותסמוך עליי".
לאחר מכן, העלתה סטורי מזועזע: "הנסיכה שלי, אני מזועזעת מהמקרה. לא מצליחה לעכל את הבשורה. איך אימא אוספת את הילד ורוצחת אותו עם גרזן?! ילד מהגן של שייה. פתאום כל כך קרוב, וכל כך הזוי. נקרע הלב לרסיסים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה