ויראלי

אדל בספלוב סיכנה את ילדיה? "שיטה קיצונית ואגרסיבית"

בספלוב סיפרה לעוקבים שלה איך לעשות נכון את התהליך שהיא חושבת שהוא הנכון: “לוקחים לימון, סוחטים כמובן בלי הגרעינים לתוך התמ’ל. נותנים לתינוק, זה מר להם למות ולא טעים להם”.  הדיאטנית הקלינית שירי נקש יצאה נגדה בחריפות: “שיטה קיצונית ואגרסיבית שעלולה לגרום לבעיות. אל תנסו את זה”
מערכת ice |  2
אדל בספלוב (צילום דימה טליאנסקי)
אדל בספלוב שוב עולה לכותרות ושוב לא באופן מחמיא. כוכבת הריאלטי שלא מפספסת הזדמנות לשתף בחייה האישיים, הראתה איך היא עושה גמילת פעוטות מבקבוקים וחושפת כי השיטה שלה היא שימוש בסחיטת לימון לתערובת התמ”ל.
בספלוב הסבירה: “זה מר להם למות ולא טעים להם”. מלבד ביקורת מהעוקבים, גם הדיאטנית הקלינית שירי נקש יצאה נגדה בחריפות: “שיטה קיצונית ואגרסיבית שעלולה לגרום לבעיות. אל תנסו את זה”.

בספלוב סיפרה לעוקבים שלה איך לעשות נכון את התהליך שהיא חושבת שהוא הנכון: “לוקחים לימון, סוחטים כמובן בלי הגרעינים לתוך התמ’ל. נותנים לתינוק, זה מר להם למות ולא טעים להם”.
עוד היא סיפרה לעוקבים: “אחרי פעמים, שלוש, הם לא רוצים יותר ונגמר! זה חלום, זה ויטמין בריא הלימון ולכן אין מה להילחץ. אם התינוק שואל, אומרים לו לא, זה מה שיש, אין לי משהו אחר ונגמר”. וסיכמה: “שיטת אדל וזה גאוני, תסמכו עלי”
בעלה מאץ’ הגיב לה בהומור: “אני לא מאמין. את שמה להם לימון במוצץ ??????? הלם. אהההה בבקבוק .. לגיטימי, ככה גידלתי את כל הילדים שלי”. אדל הגיבה לביקורות: “אני מבינה ש40 מעלות חום בחוץ ואין במה להתעסק. מצחיק מאוד, טוב עוד קצת עוקבים בזכותכם. יש סיפורים יותר חשובים להתעסק בהם אבל כל אחד והעבודה שלו”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חסרת מוח
    סופר 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שקורה שאין רישיון להיות הורה... חושבת שהיא מעל כולם ויודעת הכל.. טוב שהעלת את השיטה שלך להתעללות בילדים.. אני מקווה שמישהו יתעורר וילמד אותך קצת על חינוך.. לא יודעת מי חינך אותך חהיות אכזרי כולל שיימניג
    סגור
  • 1.
    בספלוב
    ציפי 07/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש חכמה?
    סגור