ויראלי

רונה לי שמעון מתנערת מסטטיק: בן הזוג החדש נחשף

חודשיים אחרי הפרידה מסטטיק, לרונה לי שמעון יש בן זוג חדש. מדובר על פי הדיווח בשרון אדיר, בן 40 מתל אביב, אדריכל במקצועו ואב לשתי בנות
מערכת ice |  2
סטטיק ורונה לי שמעון (צילום אינסטגרם רונה לי ומסך קשת 12)
רונה לי שמעון, השחקנית האהובה, חוותה לאחרונה פרידה מבן זוגה בחודשים האחרונים, הזמר סטטיק (לירז רוסו). כעת, מסתבר שעל רונה לי שמעון כבר מתנחמת בזוגיות חדשה ומסקרנת ואפילו זהות בן הזוג החדש כבר נחשפת.
על פי פרסום ראשון בערב טוב עם גיא פינס, חודשיים אחרי הפרידה מסטטיק, לרונה לי שמעון יש בן זוג חדש. מדובר על פי הדיווח בשרון אדיר, בן 40 מתל אביב, אדריכל במקצועו ואב לשתי בנות.

עוד דיווחו בערב טוב כי השניים הכירו לפני מספר שבועות בבודפשט בירת הונגריה, שם רונה לי בילתה את שלושת החודשים האחרונים בצילומי סדרה של אמאזון, "מקורבים מספרים שזה נראה מבטיח" חתמו את הדברים.
יש לציין כי השחקנית סיפרה לאחרונה כי היא עוברת תקופה מאתגרת מאוד ברמה האישית, אחרי שחשפה את הטראומה הגדולה שלה מה-7 באוקטובר ואת הקשר המשפחתי לכך. בראיון שערכה רונה לי שמעון עם מאיה גדש ב"מעריב", סיפרה השחקנית והרקדנית האהובה כי היא לוהקה לתפקיד חדש בסדרה לה היא מצטלמת בימים אלו בהונגריה, -״The Terminal List: Dark Wolf", סדרה חדשה של אמזון פריים, רגע לפני המלחמה, אך היא ממש לא הייתה מוכנה למה שיבוא לאחר מכן.
רונה לי סיפרה כי הצילומים לסדרה אמורים היו להתחיל מספר שבועות אחרי ה-7 באוקטובר, אך היא פשוט לא הייתה מסוגלת: "זה גרם לי לעשות הפסקה מוחלטת. הייתי כמו כולם בשוק ופשוט לא רציתי לעבוד. רק אחרי כמה חודשים חזרתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רונה לי
    יוסי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    את מי זה מעניין חיי האהבה שלה! סתם אחת שתפסה כותרת...
    סגור
  • 1.
    רונה
    אברום 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אהובה על מי?
    סגור