ויראלי

רונה לי שמעון בחשיפה מטלטלת: "זו הטראומה הקשה ביותר בחיי"

רונה לי שמעון חשפה את התקופה הקשה שעברה מאז ה-7 באוקטובר (זה גרם לי לעשות הפסקה מוחלטת מהכל"), ודיברה על הטראומה האישית שלה: "הלב שלי חצוי וקרוע. . גם אני חוויתי מה זה אומר בן משפחה בעזה. קושי גדול להחזיק בחיים"
מערכת ice |  1
רונה-לי שמעון (צילום אינסטגרם/ רונה-לי שמעון)
רונה לי שמעון, השחקנית האהובה, חוותה לאחרונה פרידה מבן זוגה בחודשים האחרונים, הזמר סטטיק (לירז רוסו). כעת, מסתבר שעל רונה לי שמעון עוברת תקופה מאתגרת מאוד ברמה האישית, אחרי שחשפה את הטראומה הגדולה שלה מה-7 באוקטובר ואת הקשר המשפחתי לכך.
בראיון שערכה רונה לי שמעון עם מאיה גדש ב"מעריב", סיפרה השחקנית והרקדנית האהובה כי היא לוהקה לתפקיד חדש בסדרה לה היא מצטלמת בימים אלו בהונגריה, -״The Terminal List: Dark Wolf", סדרה חדשה של אמזון פריים, רגע לפני המלחמה, אך היא ממש לא הייתה מוכנה למה שיבוא לאחר מכן.
רונה לי סיפרה כי הצילומים לסדרה אמורים היו להתחיל מספר שבועות אחרי ה-7 באוקטובר, אך היא פשוט לא הייתה מסוגלת: "זה גרם לי לעשות הפסקה מוחלטת. הייתי כמו כולם בשוק ופשוט לא רציתי לעבוד. רק אחרי כמה חודשים חזרתי".
בהמשך, חשפה רונה לי את הטראומה האישית שלה: "הלב שלי חצוי וקרוע. גם אני חוויתי מה זה אומר בן משפחה בעזה. חוויתי קושי מאוד גדול להחזיק חזק בחיים. זו הטראומה הקשה בחיי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה הצניעות ? (ל"ת)
    נורית 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור