ויראלי

אופירה אסייג משתפת: "נקרע לי הלב לגזרים"

כוכבי הביצה מגיבים בזעזוע על התיעוד החדש של התצפיתניות, שצולם בימים הראשונים שלהן בשבי חמאס. אופירה אסייג: "העולם חייב להזדעזע. זאת ההזדמנות האחרונה לבצע עסקה". רן דנקר: "הבנות האלה הגנו על הגבולות שלנו, אבל עליהן אף אחד לא הגן"
רוני שיינר | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בשעות האחרונות נחשף תיעוד חדש של התצפיתניות החטופות לירי אלבג, קרינה ארייב, אגם ברגר, דניאלה גלבוע ונעמה לוי, מהימים הראשונים שלהן בשבי, כשהן חבולות ופצועות. במסגרת מסיבת עיתונאים שקיימו ההורים שלהן, הם דרשו מראש הממשלה להיפגש איתם במיידי ובטרם נסיעתו לקונגרס.
התיעוד החדש מעורר שיח ציבורי וסערה ברשת. אופירה אסייג כתבה: "כמה עוד אפשר לחכות? למה הן לא חוזרות הביתה? הן בגיהנום!!! נקרע לי הלב לגזרים. לא יכול להיות שהן עוד בשבי וכל יום הוא משמעותי. העולם חייב להזדעזע. זאת ההזדמנות האחרונה לבצע עסקה ולהשיב את כל החטופים הביתה הערב". 

הסטורי שפרסמה אופירה אסייג (אינסטגרם)
רן דנקר: "הבנות המתוקות האלה הגנו על הגבולות שלנו, אבל עליהן אף אחד לא הגן. 120 חטופות וחטופים הביתה! עסקה עכשיו!". 
מאיה קיי: "הלב שלי לא עומד בזה. כמעט שנה שהן שם ואלוהים יודע באיזה מצב! זה לא יתכן שאנחנו והם בתוך הסיוט הזה כבר כל כך הרבה זמן, יותר מדי זמן! תחזירו אותם הביתה כבר!". 
דיאן שוורץ: "העיקר מממנים לנוחבות עורכי דין. תעודת עניות למערכת. תוציאו אותם מהגיהנום, סיוט מתמשך, לא להאמין שעברו יותר מתשעה חודשים והם עוד לא בבית". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה