ויראלי

אילנית לוי נפרדת בכאב: "הדמעות לא מפסיקות לזלוג, סיוט"

לוי העלתה סטורי עם ההקלטה של השיחה של החייל ראם מאיר בטיטו שנפל בעזה וכתבה: "הלב נשבר, מרוסק, עצוב מאוד, הלב נשרף, גיבור ישראל שלנו, לא נשכח ולא נסלח לעולם", עם אימוג'י של לב שבור ופרצוף בוכה: "שוב הלילה, שוב הדמעות לא מפסיקות לזלוג ושוב אי אפשר להרדם"
מערכת ice |  2
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
בשורה קשה נשמעה אמש (שני) עם נפילתו של סמל ראם מאיר בטיטו, כאשר השיחה האחרונה שלו עם אמו הצליחה לשבור את ליבם של רבים, גם את זה של אילנית לוי שכתב בכאב על עוד משפחה שהתפרקה ברגע בעקבות המלחמה.
לוי העלתה סטורי עם ההקלטה של השיחה של מאיר בטיטו וכתבה: "הלב נשבר, מרוסק, עצוב מאוד, הלב נשרף, גיבור ישראל שלנו, לא נשכח ולא נסלח לעולם", עם אימוג'י של לב שבור ופרצוף בוכה.

היא גם כתבה על גבי הסטורי: "שוב הלילה, שוב הדמעות לא מפסיקות לזלוג ושוב אי אפשר להרדם. הראש מפוצץ מחשבות, על כל המשפחות שעולמם התנפץ ברגע, על 120 אחים ואחיות שלנו שאלוהים יודע באיזה מצב הם. סיוט שפשוט לא נגמר, לילה טוב אחרי לילה, 9 חודשים כבר".
כזכור, לאחר המטח הכבד שנורה אמש (שלישי) לרמת הגולן. ארגון הטרור חיזבאללה נטל את האחריות על ירי של יותר מ-40 רקטות. גבר ואישה נפצעו באורח אנוש בעקבות פגיעה ישירה במטח כבד שנורה לעבר רמת הגולן ומאוחר יותר נקבע מותם.
כאמור, השניים נסעו בכביש אזרחי סמוך לנפח. על פי ההערכות, הרקטות פגעו ישירות ברכבם, שנשרף וספג נזק כבד. מי שהשתקשה לשמוע על האובדן הטראגי היא מגישת הטלוויזיה והשחקנית אילנית לוי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ומה על ליאם שלך? גם הוא גיבור ישראל?
    מריו 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    או שהוא בקריה 8-16 ... הדמעות לא מפסיקות
    סגור
  • 1.
    אילנית לוי
    מרסל אלון 07/2024/20
    הגב לתגובה זו
    7 2
    פטתית טיפשה לא מעניינת רדודה. כל יומיים מחפשת משהו להתבכיין אשה פשוט משעממת
    סגור