ויראלי

אילנית לוי נחשפת ברגע מאושר: "כלום בלעדייך, אהבת חיי"

אלין גולן כתבה ליום ההולדת של אמה: "מזל טוב לאהבת עולמי לאישה הכי טהורה, הכי טובה, הכי יפה, שתמיד יודעת להגיד את המילה הנכונה . תמיד קשה לי לכתוב לך ברכות כי יש לי כל כך הרבה מה לכתוב עלייך. אז אני אאחל לך שרק תהיי לי בריאה בגוף ובנפש, מאושרת ושמחה זה הכי חשוב!!"
מערכת ice |  3
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
אילנית לוי חגגה יום הולדת 42 וחגגה עם המשפחה המצומצמת שלה את המאורע, אבל מגישת קשת 12 התרגשה מאוד לראות את ילדיה ליאם ואלין גולן מקדישים לה ברכות מרגשות במיוחד באינסטגרם שלהם.
אלין כתבה: "מזל טוב לאהבת עולמי לאישה הכי טהורה, הכי טובה, הכי יפה, שתמיד יודעת להגיד את המילה הנכונה . תמיד קשה לי לכתוב לך ברכות כי יש לי כל כך הרבה מה לכתוב עלייך. אז אני אאחל לך שרק תהיי לי בריאה בגוף ובנפש, מאושרת ושמחה זה הכי חשוב!!".

עוד כתבה: "תודה שאת השמש והאור של החיים שלי, את כל כך טובה שהאור והטוב שלך מאיר את האנשים שסביבך וגורם להם להיות טובים יותר. תודה להשם יתברך שבחר בי להיות הבת שלך כי אני כנראה האדם הכי בר מזל בעולם אני כלום בלעדייך אהבת חיי, אני אוהבת אותך".
בתגובה לכך, גם לוי בירכה את בתה במילים חמות משלה וכתבה בסטורי שבו שיתפה את הסטורי והתמונה שלה עם בתה: "את העולם שלי המהות שלי החיים שלי הנשמה והנשימה שלי"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אילנית לוי
    שרון 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איבדה את כל מה שהיה לה. די מספיק כבר לא יפה, לא חכמה שתתמקד בחינוך הילדים שלה
    סגור
  • 1.
    טל
    כוכב ארגנטינה היה 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנית בואי נתחתן
    סגור
  • עם הפלולה או בלי? כל יום יש לה אייטם חדש יאללה תתקדמי (ל"ת)
    בר 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור