ויראלי

אופירה אסייג שבורה מגעגועים: "עוד חמישה ימים מסיימים"

אסייג העלתה לסטורי באינסטגרם שלה, בו למעלה מ-1.3 מיליון עוקבים, תמונה של בניה אריאל ואייל וכתבה: "החיוך שלהם הבריאות שלי. אהבות חיי, עוד חמישה ימים מסיימים את הסאמר סקול ויוצאים לחופש הגדול"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
ממש בעוד כמה ימים, אריאל מנקין, בנה של אופירה אסייג שהמריא לסאמר סקול בארצות הברית, יחזור לארץ עם אחיו אייל ואחותו אמילי שמבלים גם הם שם והמגישה כמובן נשברת מרוב געגועים לשלושת ילדיה שכולם כעת מבלים את הקיץ בקייטנה היקרה, וגם הבוקר (שני) היא שיתפה בתחושותיה.
אסייג העלתה לסטורי באינסטגרם שלה, בו למעלה מ-1.3 מיליון עוקבים, תמונה של בניה אריאל ואייל וכתבה: "החיוך שלהם הבריאות שלי. אהבות חיי, עוד חמישה ימים מסיימים את הסאמר סקול ויוצאים לחופש הגדול".
רק בשבוע שעבר, עם תמונה של בנה, אסייג העלתה לסטורי שלה מסר של געגוע אל מעבר לים: "חיים שלי אריאל, אין ילד כמוך בכל העולם כולו", כשברקע מתנגן השיר האהוב של הזמרת יובל דיין "שרק תחייך".

רק ביום שני האחרון, אסייג שיתפה את רגשותיה וציינה שאריאל נהנה: "אהבת חיי אריאל שלי, אני  כל כך מתגעגעת אלי, איזה כיף שאתה נהנה בסאמר סקול" כתבה על גבי תמונה שלו. 
כבר לפני מספר ימים כתבה: "מתגעגעת לגורים שלי, אבל יודעת שהם נהנים. קיץ של החיים, שרק תחייכו כל החיים". אסייג, התייחסה שוב מגישת תוכנית הטלוויזיה להיעדרותם של ילדיה בסטורי שהועלה לאינסטגרם "אין גורים, אין בישולים... מתגעגעת חיים של אמא. שבת שלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צרות של עשירים
    אני 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החיים הטובים
    סגור