ויראלי

אופירה אסייג נפרדת בכאב: "עצוב לי, עצוב לכולנו"

ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני שחזרה משבי החמאס, הלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן, אופירה אסייג כתבה על כך בסטורי: "יש רק נחמה אחת, לפני מותה היא הספיקה לראות את נועה"
מערכת ice |  1
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
היום, (שלישי) נודע כי ליאורה ארגמני, אמה של נועה ארגמני שחזרה משבי החמאס לפני כ-3 שבועות במבצע חילוץ הרואי לאחר ששהתה שם 246 ימים, הלכה לעולמה. לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. כשנועה חולצה מהשבי, סיפרו שהשאלה הראשונה שלה ללוחמים הייתה "אמא שלי בחיים?".
לאחר הפרסום, אופירה אסייג, מגישת הטלוויזיה, נפרדה ממנה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, שם פרסמה את הידיעה העצובה וכתבה: "עצוב לי, עצוב לכולנו, יש רק נחמה אחת, לפני מותה היא הספיקה לראות את נועה". כזכור, אחד מהדברים המשמחים ביותר כתוצאה מחילוצה של נועה, הוא שהיא כן הצליחה להתאחד עם אמה ליאורה ז"ל לפני לכתה. 
בהודעה של המרכז הרפואי ת״א איכילוב נמסר כי הוא מודיע בצער על פטירתה של ליאורה ארגמני לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן: "ליאורה ז״ל העבירה את ימיה האחרונים לצד ביתה נועה שחזרה מהשבי ולצד משפחתה הקרובה. אנו מעבירים את בקשת המשפחה לכבד את פרטיותם בשעות קשות אלו. אנו משתתפים בצער משפחת ארגמני. יהי זכרה ברוך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מתי ניפרד בשמחה מאופירה? תפוטר לאלתר. (ל"ת)
    ימות משיח 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור