ויראלי

חברת הכנסת מהליכוד נגד ערוץ 12: "ציאניד עטוף ברוקדים עם כוכבים"

גלית דיסטל אטבריאן כתבה כי "הערוץ קורע את העם" והאשימה אותו בכך שהוא מקדם נרטיב על-פיו נתניהו רוצה שהחטופים ימותו בשבי החמאס. בציוץ שפרסמה ציינה שרת ההסברה לשעבר כי הוא "גורם ההסתה הכי רעיל (והכי אפקטיבי) נגד ראש הממשלה"
מערכת ice |  1
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעקבות הדיונים האחרונים בנוגע להסתה לאלימות כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן בעקבות ניסיון ההתנקשות האחרון במועמד לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, צייצה חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר) ציוץ המתנגד לערוץ 12. לדבריה, "גורם ההסתה הכי רעיל (והכי אפקטיבי) נגד ראש הממשלה הוא ערוץ 12". 
בציוץ אמרה כי הערוץ "קורע את העם כבר תשעה חודשים. הערוץ הזה פועל כמו מכבש לתוך התודעה של הישראלים". לדבריה, הערוץ מקדם את הרעיון כי נתניהו רוצה שהחטופים ימותו בשבי החמאס. את הציוץ סיכמה בירידה על תכנית הדגל של הערוץ "רוקדים עם כוכבים", וכינתה את הערוץ: "ציאניד עטוף בצוקריית רוקדים עם כוכבים". 
 
בעבר, גלית דיסטל אטבריאן הכתה על אחריותה בשיח המפלג בעם. למרות זאת, בשבועות האחרונים התבטאה כנגד אחד ממובילי מחאת "אחים לנשק". שרת ההסברה לשעבר אמרה כי "ידיו מגואלות בדם" וכי הארגון בו חבר אחראי לטבח ה-7 באוקטובר. לדבריה, כאשר צייצה את הדברים הללו לא ידעה כי מדובר בנכד שאיבד את סבתו במתקפת חמאס, אך עמדה מאחורי דבריה והמשיכה לטעון לאחריות הארגון במתקפת הפתע על ישראל באותה השבת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלית דיסטל בושה
    ורד 07/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפוסל במומו פוסל ...חברת כנסת נוראית לא תרמה כלום למען החברה הישראלית חדלת אישים ...טוב שיש את התקשורת משקפת מי היא גלית? לכי לעבוד ולהצדיק את השכר שאנחנו משלמים לך ...
    סגור