בארץ

חברת הכנסת נגד הנכד השכול ופעיל אחים לנשק: "הידיים שלך מגואלות בדם"

בוויכוח שהתנהל בטוויטר האשימה השרה לשעבר גלית דיסטל אטבריאן את הארגון כי הוא אחראי לטבח ב-7 באוקטובר. בראיון מאוחר יותר הבהירה שלא ידעה כי סבתו מתה במהלך המתקפה בזמן שכתבה את הדברים, אך לדבריה: "אין לזה שום קשר לעובדה שהאג'דנה מובילה לסכנה ביטחונית ממשית"
מערכת ice |  10
גלית דיסטל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת גלית דיסטל-אטבריאן התבטאה אתמול (רביעי) באופן חריג כנגד אחד מפעילי ארגון "אחים לנשק". בציוץ שפורסם בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר) פרסמה חברת הכנסת את ההתבטאות של בכיר בחייל האוויר שאמר כי המחאה השפיעה על מצב המוכנות של צה"ל ב-7 באוקטובר. בתגובה, עמרי רונן, פעיל אחים לנשק, הגיב לשרה וכתב בין השאר: "לכי הביתה הסיפור שלך נגמר". 
בתגובה השיבה השרה: "תקשיב טוב ערב רב, אתה והארגון האלים, השונא, הגזעני והברברי שלך זה הדבר הכי הרסני שקרה לחברה הישראלית מקום המדינה". עוד אמרה חברת הכנסת, שרת ההסברה לשעבר: "עם ישראל ישנא אתכם לנצח. הילדים שלך יתביישו לומר בקול רם שאבא שלהם היה חבר בארגון שהוביל לטבח. הייתי כותבת לך לשטוף את הפה בסבון אבל עדיף שתתחיל עם הידיים - הן מגואלות בדם". 
 
עמרי רונן, נגדו התבטאה חברת הכנסת, הוא חייל במילואים שסבתו נרצחה באירוע ה-7 באוקטובר במתקפת הפתע של חמאס. חברת הכנסת סיפרה בראיון שקיימה היום עם עקיבא נוביק ורינה מצליח כי לא ידעה על אובדנו האישי בזמן שכתבה את התשובה, אך לדבריה "כולם נלחמים כרגע" ולא רק ארגון אחים לנשק מבצעים מילואים. "צר לי על אובדנך האישי", כתבה דיסטל-אטבריאן, "אבל אין לזה שום קשר לעובדה שהאג'נדה שהארגון שלך מוביל גורם לסכנה ביטחונית ממשית". 
מאחים לנשק נמסר בתגובה לדבריה של ח"כ דיסטל: "כבר חשבנו שהגענו לפסגה של שנאת חינם, אולם ח"כ דיסטל מוסיפה להתיר את דמנו כשהיא תוקפת אזרח, אח שלנו, מילואימניק שמגן עליה ועל כולנו, בלי קווים אדומים".  
"שוב הכתובת על הקיר כשרה"מ ובנו עובדים בלעודד הסתה פרועה מהמרפסת במיאמי במקום בכיכר ציון. אנחנו לא מפחדים, לא נירתע עד שכל ממשלת הקיצוניים תהפוך היסטוריה".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    ככל שחברי הממשלה מקיאים אותה מקירבם...
    בדיוק להיפך, 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך התפרצויות מופעי הטירוף הן בתדירות גבוהה יותר, ככל שהיא דחויה יותר, כך התקפי הפאניקה שלה איננה ברת שליטה. שימו לב לקשר בין סיבה לתוצאה..
    סגור
  • 7.
    אקונומיקה
    בןבני 07/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נא לשלוח דחוף שני ארגזי אקונומיקה לשרת הכלום ושום דבר.. שתתחיל לנקות את הלכלוך מהפה ובעיקר מהמוח.
    סגור
  • 6.
    מדוע הפסי כולוגית מקיסריה לא עוזרת לה? (ל"ת)
    שרה בן עיזרי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אין
    עופרי 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסיכולוגית יצאה לקבל טיפול ליישור קווים, לכן אין עם מי לדבר...!!!
    סגור
  • 5.
    דיסטל לבדיקה נפשית
    חולת נפש אמיתית 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תמיד ראיתי אותה כמו בן אדם חולה נפש שצריך טיפול דחוף דחוף ולא כנציגת ציבור
    סגור
  • 4.
    דיסטל אשה מטורללת אבל יש קצת צדק בדבריה.
    נון 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עם כל הכבוד לאחים לנשק,הם קיבלו סטירת השכמה רק ב7\10 ורק אז הבינו כמה מזיקה ומטופשת היתה התנהגותם עד האסון. עד אז לא עזר ההיגיון הפשוט, לא עזרו אזהרות והתראות המפקדים לגבי השחיקה והפגיעה במערך הלחימה. שיהיה ברור, לא נראה לי שאף ישראלי בר דעת (ואפילו לא דיסטל המטורללת) סבור שרק בגלל הקריאה לסרבנות התרחשה המתקפה באוקטובר. היא הרי תוכננה עוד הרבה לפני בלאגן ההפיכה המשפטית. אבל קרוב מאוד לוודאי שהסרבנות תרמה לא מעט לעוצמת הכישלון בהגנה על עוטף עזה, להגברת האמונה של חמאס ועזתים "לא מעורבים" שהם יכולים עכשיו לעשות ככל העולה על רוחם בשטח ישראל. נכון, בסוף אחים לנשק התעשתו והתייצבו למערך הלחימה והתנדבו ועזרו איפה שהמדינה פשוט נעדרה, אך כל אלו לא משנים כהוא זה את עובדת הנזק שגרמו לפני כן. זה שבאתם בדיעבד לתקן בריבית דריבית, לא אומר שלא קילקלתם. כבר תשעה חודשים שמצפים מהרבה מנהיגים ומפקדים לקחת אחריות. גם לכם אחים לנשק, כארגון בעל השפעה, היה ויש הרבה כח. גם אתם צריכים לקחת אחריות ולהודות בחלקכם במחדל. במיוחד כשצצים שוב (!) קולות כמו של יאיר גולן שקורא לסרב לשרת במילואים.
    סגור
  • 3.
    גלית, כל הכבוד לך על האומץ. מסכים עם כל מילה. (ל"ת)
    אלמוני 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 2.
    גלית דיסטל שייכת לעדר הכבשים של ביבי
    אביהו 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אישה עלובה, חסרת יושרה, פתטית, מחפשת תשומת לב בכל מחיר, חברת הליכוד שהביא עלינו את השואה ב-7-לאוקטובר, וממשיך לדרדר את המדינה לתהום.
    סגור
  • אישה אשפה אישה אשפה אישה אשפה (ל"ת)
    אישה אשפה 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    שכל
    ab 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הוכחה נוספת ששכל יש רק לפשוטי העם בטח לא לנבחרי העם שקודם מדברים כותבים ואחר כך חושבים וטוענים לא הובנתי לא שמעתם הוצאתם דברים מהקשרם כי אני החכם
    סגור