ויראלי

כוכב הילדים במבצע משוגע: מוחמד דף חוסל, הכרטיסים בהנחה

ברשתות החברתיות של רוי בוי הוסבר להורים כי: "בעקבות חיסולו המשמח של מוחמד דף, אנחנו מזמינים אתכם לחגוג איתנו בפארק במחיר חסר תקדים לכרטיס יחיד", בשל העובדה שטרם אושר באופן רשמי החיסול, הוא הוסיף סיוג קל: "במידה ויתברר כי הנבלה שרד - ראו את המבצע כמבוטל"
מערכת ice | 
רוי בוי יצא במבצע מיוחד (צילום ויקיפדיה/ אילן בשור, אינסטגרם/ royboy_official)
הפתעה גדולה להורים בישראל. מוחמד דף חוסל ואתם מרוויחים. כוכב הילדים רוי בוי יצא במבצע מיוחד לרוכשי הכרטיסים, אבל עם תנאי חסר תקדים. אם אכן יתברר כי חיסולו של מוחמד דף יאושר סופית, אז מחירי הכרטיסים למופע של רוי בוי יוזלו ממחיר של כ-92 שקלים ל-49 שקלים בלבד.
ברשתות החברתיות של רוי בוי הוסבר להורים כי: "בעקבות חיסולו המשמח של מוחמד דף, אנחנו מזמינים אתכם לחגוג איתנו בפארק במחיר חסר תקדים לכרטיס יחיד", בשל העובדה שטרם אושר באופן רשמי החיסול, הוא הוסיף סיוג קל: "במידה ויתברר כי הנבלה שרד - ראו את המבצע כמבוטל".

כזכור, הישג ענק רשמה מדינת ישראל אמש (שבת) במסגרת הלחימה בעזה. תשעה חודשים אחרי שמלחמת 'חרבות ברזל' יצאה אל הדרך, מוחמד דף ככל הנראה לא שרד הפעם את ניסיון החיסול של ישראל ואחרי שנים של בריחה הוא מצא היום את מותו בהפצצה מדויקת של חיל האוויר הישראלי.
 
שר הביטחון יואב גלנט הנחה בתום הערכת מצב לאחר ניסיון החיסול של דף: להגביר את הכוננות המבצעית בכל גזרות הלחימה. חמאס בהצהרה שפרסם: "קוראים לכל חטיבות ההתנגדות להתגייסות כללית לניצחון של עזה ולמען הדם הטהור של השהידים. אנחנו קוראים לעם הפלסטיני בגדה  המערבית ובמזרח ירושלים לצאת למחאות מסיביות נגד ישראל ולאנשי האומה הערבית והאסלאמית - להסלים את פעילויות הסולידריות עם עמנו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה