קריירה ולימודים

כוכב הילדים נחסם בוואטסאפ: "חשבתי שאני מת"

מנהל רשת חוגים לילדים "קוגומלו", לביא קגן, נסחם מסיבות לא ברור על ידי אפליקציית הצ'ט, בטיימינג קריטי לפני פתיחת הלימודים, מה שהסב לו נזק עצום
מערכת ice |  1
מאז שוואטסאפ יצא לאוויר העולם, הוא הקל משמעותית על החיים של כולנו. עם זאת, אם אתם מבססים את כל העסק שלכם על הפלטפורמה הזו, זה עלול לעלות לכם ביוקר, כמו שקרה ללביא קגן. קגן, הוא בעלי רשת של חוגי מחול וקפוארה לילדים - "קוגומלו". דרך הוואטסאפ, הוא ניהל את כלל מאגר הלקוחות שלו, המונה כאלפיים איש. רשימת תפוצה, תקשורת אישית, עדכונים - הכל נוהל שם.

כשבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים, טיימינג קריטי לרישום הילדים לחוגים, קגן כהרגלו שלח הודעת תפוצה ללקוחות שלו, הודעה שאושרה על ידי וואטסאפ. אלא שאז, הוא קיבל מייל אזהרה מהחברה, בטענה שהפר את תנאי השימוש. נכתב כי עליו לכתוב הודעה חדשה לאישור ויש לו שבוע ימים לעשות זאת, אבל כבר כעבור יום הוא נחסם.
 
המיילים לוואטסאפ העולמית ופנייה למטה החברה בישראל, לא עזרו. קגן נאלץ לרכוש טלפון עם מספר חדש, לשכור עובדים שיתקשרו לכלל הלקוחות על מנת לעדכן אותם, להחליף את המספר בכל המודעות ושלטי פרסום ועוד פעולות רבות שהסבו לו נזק כלכלי וכאבי ראש אדירים. רק שלושה שבועות אחרי, החסימה השתחררה, בלי שום הסבר מצד החברה. "חשבתי שאני מת. איבדנו קשר עם הלקוחות, וכל מה שבנינו בשנים האחרונות - לפח", אמר קגן, שכעת מנסה להתאושש מהבור שאפליקציית הצ'ט גרמה לו להיכנס אליו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איכס. ווטסאפ אפליקציה פח. טכנולוגיה של שנות ה 90.
    גל 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוחנת זיכרון על המכשיר, במקום שיאוחסן בענן, כמו כל אפליקציית IM מודרנית, כולל המתחרה מבית מסנג'ר. אפילו ICQ ממזמן כבר עברו לאחסן את ההודעות בענן.
    סגור