ויראלי

מיכל אנסקי בווידוי כואב: "לא הקשבתי לגוף ולנשמה שלי"

המגישה לשעבר כתבה פוסט מרגש: "עכשיו אני לומדת לחיות אחרת. כשאני הולכת בערב יחפה על האדמה בגינה אני מפרקת את כל המפתח שנצבר בי במהלך היום. כשאני נושמת, אני מדמיינת את עצמי כעץ - שורשים עמוקים, ענפים מתמתחים לשמיים. אני לומדת להיות פתוחה, לקבל ולתת"
מערכת ice |  1
מיכל אנסקי לב דימונדס (צילום שי כהן ארבל)
שופטת מאסטר שף לשעבר, מיכל אנסקי, שיתפה את התחושות שלה באינסטגרם שלה בפוסט מרגש במיוחד שהעלתה והתייחסה לבעלה וגם לתופעות בגופה אחרי המשבר הגדול שעברה.
אנסקי כתבה בפתח דבריה: "לאט לאט, כמו זרע קטן, התחלתי להכות שורשים. בהתחלה הם היו עדינים, שבירים. פחדתי שכל משב רוח יעקור אותי. אבל האדמה, החזיקה אותי. היא לימדה אותי סבלנות. לימדה אותי להקשיב לקצב הפנימי שלי, לא למהר. יש ימים שבהם אני עדיין מרגישה יבשה, צמאה. ימים שבהם הכאב צורב כמו שמש קופחת. אבל למדתי שגם זה חלק מהמחזור. כמו שהאדמה זקוקה לתקופות של מנוחה, גם אני".

אנסקי המשיכה: "לפעמים אני חושבת על החיים שהיו לי לפני. איך רצתי ממקום למקום, תמיד בתנועה, תמיד “עושה”. לא הקשבתי לגוף שלי, לנשמה שלי. לקחתי יותר ממה שיכולתי לתת. אולי זה היה החטא שלי - להתנתק מהאדמה, מעצמי. עכשיו אני לומדת לחיות אחרת. כשאני הולכת בערב יחפה על האדמה בגינה אני מפרקת את כל המפתח שנצבר בי במהלך היום. כשאני נושמת, אני מדמיינת את עצמי כעץ - שורשים עמוקים, ענפים מתמתחים לשמיים. אני לומדת להיות פתוחה, לקבל ולתת. לומדת כל יום איך היא תמיד מתחדשת, תמיד צומחת. ונזכרת שגם בי יש את הטבע הזה".
לסיום היא רשמה: "זו לא חכמה גדולה או הארה מרעישה. זו פשוט הבנה שקטה, עמוקה. שאני, כמו האדמה, יכולה להכיל הכל - את הכאב ואת השמחה, את האובדן ואת הצמיחה. ושבסופו של דבר, כל מה שאני צריכה זה להיות קשובה, סבלנית, ופתוחה לשינוי.​​​​​​​​​​​​​​​"​
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ??
    מימי 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משובשת על כול הראוש את לא יודעת מה לעשות להישאר רלונתית ואת לא .צריך לדעת מתי החגיגה ניגמרת
    סגור