ויראלי

האישומים בוטלו: השחקן ההוליוודי פרץ בבכי ועזב את המקום

האישומים נגד השחקן אלק בולדווין שהואשם בהריגה בשוגג בוטלו, לאחר שהשופטת טענה כי היו "טעויות" מצד התביעה בנוגע לטיפול בראיות שלדבריה "השפיעו על ההגינות הבסיסית בתיק". עם ההכרזה, השחקן פרץ בבכי ועזב את המקום
רוני שיינר | 
אלק בולדווין (צילום טוויטר X)
השחקן ההוליוודי אלק בולדווין הואשם בהריגה בשוגג בעקבות המקרה בו ירה בטעות בצלמת הלינה האצ'ינס על סט הסרט Rust והביא למותה.
הלילה (שבת) דווח כי בית המשפט בסנטה-פה שבניו מקסיקו הורה על הפסקת המשפט וביטל את האישומים נגד השחקן. זאת, לאחר שהשופטת מרי מרלו סומר קיבלה  את טענת ההגנה לכך שהתביעה נמנעה מלחלוק את כל הראיות בתיק. "אין לבית המשפט דרך לתקן את הנזק", קבעה השופטת. עם ההכרזה, פרץ בולדווין בבכי, חיבק את אשתו ואת אחותו ועזב את המקום מבלי לדבר עם עיתונאים.
מטעם עורך דינו של האלמן של האצ'ינס נמסר כי הם עוד ישובו לבית המשפט. "אנחנו מכבדים את החלטת בית המשפט, אך אנו מצפים להציג את כל הראיות בפני חבר המושבעים ולחייב את מר בולדווין לקבל אחריות על מעשיו שהובילו למותה חסר ההיגיון של הלינה האצ'ינס", מסר. 
נזכיר, כי בולדווין לוהק כשחקן הראשי ואף שימש כמפיק-אחראי ב-Rust, כשב-21 באוקטובר 2021 הוא ירה במהלך סצנה באקדח אביזרים שהוטען ללא ידיעתו בכדור חי, פעולה שהובילה להריגתה של הצלמת הלינה האצ'ינס ולפציעתו של הבמאי ג'ואל סוזה.
בחודש מרץ האחרון הורשעה הנשקית האנה גוטיירז-ריד, שנשכרה על ידי ההפקה, והחליפה בטעות את קליעי הדמה באקדחים שהוקצו לטובת הצילומים, בתחמושת חיה. גוטיירז-ריד נמצאה אשמה בהריגה ונגזר עליה עונש של 18 חודשי מאסר. עם זאת, התביעה לא הסתפקה בכך וטענה כי לבולדווין עצמו יש אחריות במותה כמי שלחץ על ההדק ממנו נורה הקליע הקטלני. בולדווין טען לחפותו ולפי גרסתו תקלה באקדח הביאה לפליטת הכדור מבלי שלחץ על ההדק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה