ויראלי

בנו של אילן רמון: "כל המצלמות הסתובבו אלינו והבנתי שאיבדתי את אבא"

יפתח רמון, בנו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל, משתף בקושי שחווה במהלך השנים להיחשף מול מצלמות, בעקבות הטרגדיה המשפחתית: "מעבורת הקולומביה התפרקה בכניסה לאטמוספרה וכל המצלמות הסתובבו אלינו. מאז אותו יום, כל פעם ששולפים לכיווני מצלמה, אני מרגיש את זה"
רוני שיינר | 
יפתח רמון (צילום משה נחמוביץ)
יפתח רמון (31) בנו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון, שנספה באסון המעבורת קולומביה בפברואר 2003, מככב בימים אלה בתוכנית "המרוץ למיליון" בקשת 12 יחד עם חברו הטוב, סהר, אותו הכיר במהלך שירותו הצבאי. השניים נחשבים למתחרים בולטים: בפרק ששודר אתמול הם היו הזוג שהגיע במקום הראשון במקצה באיסלנד.
רמון שיתף בפני עוקביו באינסטגרם בקושי שהוא חווה במהלך השנים מול המצלמות, בעקבות הטרגדיה שפקדה את משפחתו: "אני זוכר את הרגע שבו נהייתה לי שריטה ממצלמות. תמיד הייתי ילד ביישן, אבל הרגע הזה שבו מעבורת הקולומביה התפרקה בכניסה לאטמוספרה וכל המצלמות הסתובבו אלינו, זה הרגע שבו הבנתי שאיבדתי את אבא שלי. מאז אותו יום, כל פעם ששולפים לכיווני מצלמה, אני מרגיש את זה". 
רמון המשיך וכתב: "כל כך הרבה פעמים יצא לי להגיד: 'וואי, חלום שלי ללכת למרוץ למיליון.. אם זה לא היה מצולם..'. והנה היום אני רץ את המרוץ למיליון יחד עם סהר, חבר כל כך טוב. איזה מזל שהחלטתי להתמודד עם הפחד הזה ולעוף על החוויה הזאת. לראות את עצמי מחייך ככה על המסך שינה אצלי כל כך הרבה". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה