טלוויזיה

בנו של אילן רמון ז"ל נחשף: זה הריאליטי בו הוא מככב בימים אלו

אחד המתמודדים הבולטים בעונה החדשה של המרוץ למיליון בקשת 12 הוא יפתח רמון, בנם של אילן ורונה רמון ז"ל. עד כה, רמון לא חשף בפני שאר המשתתפים או הצופים את זהותו. כעת, הוא חושף בפני המנחה יהודה לוי את הסיבה לכך: "זה חלק גדול מהחיים שלי, אבל זה לא אני. הסיפור המשפחתי שלי לא צריך לרוץ את המרוץ"
מערכת ice | 
המרוץ למיליון (צילום משה נחמוביץ)
העונה החדשה של המרוץ למיליון יצאה לאחרונה לדרכה בקשת 12 עם המנחה החדש, יהודה לוי, ועם לא מעט זוגות מסקרנים. אחד מהם הוא יפתח רמון, בנו של אילן רמון ז"ל וחברו הטוב מהצבא, יפתח.
בראיון שערך עם יהודה לוי, דיבר רמון על הייחוס המשפחתי שלו ומדוע הוא לא חושף זאת בפני המשתתפים האחרים ומאות אלפי הצופים בתוכנית. לוי שאל את רמון תחילה: "אני יכול לשאול למה, או שלא בא לך לדבר על זה?".
רמון השיב למנחה: "נראה לי שיש פיל בחדר". יהודה לוי המשיך וסיפר: "לא הצגנו אותך כך בהתחלה, אבל אתה הבן של אילן ורונה רמון ז"ל, והרי אתם משפחה שאין ישראלי שלא מכיר, אבל אני רוצה להיזהר שם, במקום הזה".
 

רמון השיב: "כן. אתה מבין, אפילו זה שאמרתי בהתחלה 'אני יפתח', ולא אמרתי 'יפתח רמון'. זה מפריע לי. כאילו, אני לא מתבייש בזה. להפך, אני גאה בזה מאוד. זה חלק ענק ממי שאני. זה באמת בלב שלי, בחיים שלי, בהכל. זה המשפחה שלי. אבל זה לא אני. אני בא לפה כדי להיות יפתח, חבר של סער שרצים את המרוץ. הסיפור המשפחתי שלי לא צריך לרוץ את המרוץ". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה