ויראלי

גורי אלפי חוגג: "זה הופך אותי לאדם המאושר בעולם"

גורי אלפי חגג לביתו אמה את יום הולדתה ה-21, כך בירך אותה: "אוהב להקשיב איך היא מצחיקה את החברים שלה. יש לה כבר שפה, שהיא שלה. אני אוהב לשמוע אותה מדברת על המדינה, על פוליטיקה, על אחריות וחמלה"
מערכת ice | 
גורי אלפי (צילום אילן בשור)
ביתו של גורי אלפי, אמה, חוגגת היום (ראשון) את יום הולדתה ה-21, גורי מיהר לברך ופרסם ברכה מרגשת ומיוחדת בעמוד האינסטגרם שלו, אותה התחיל כך: "אמה הולכת מהר. זה די מפתיע בהתחשב בעובדה שהיא מגיעה משושלת ארוכה של זוחלים. כשאני צועד איתה, היא בדיוק בקצב ההליכה שלי. ואני הולך מהר. חבר אמר לי פעם שההליכה שלי היא כמו כניסה לבמה בפתיחה של מחזמר. זה מדויק ממש. ומביך כמובן".
אלפי המשיך את הברכה: "אני אוהב לראות איך היא מדברת עם אנשים ברחוב, כאלה שניגשים ומחמיאים לה. אוהב להקשיב איך היא מצחיקה את החברים שלה. יש לה כבר שפה, שהיא שלה. אני אוהב לשמוע אותה מדברת על המדינה, על פוליטיקה, על אחריות וחמלה. כשהיא מתייעצת איתי כדי לשתף אותי, למרות שהיא כבר החליטה מה היא עושה. אוהב לשמוע אנשים מדברים עליה וחוזרים על המשפט: אבל עזוב את הכישרון, איזה בנאדם! אוהב את הרגישות שלה והעומק והחרדה ואז את אומץ הלב כשהיא כובשת אותה".
לסיום כתב: "היא לא מפסיקה ללכת בביטחון כבר עשרים אחת שנה. זה הופך אותי לאדם הכי מאושר והכי זקן בעולם. ולא אכפת לי. אני אבו-אמה. אין כבוד יותר גדול מזה.
אוהב אותך ילדה שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה