תרבות ופנאי

גורי אלפי ורעות אלוש מתואמים על השטיח האדום

הסלבס התכנסו להשקת העונה החדשה של הסדרה הישראלית בלקספייס. לאחר שתשודר ברשת 13 תעלה בשירות הסטרימינג נטפליקס. האם היא תצליח לשמר את נתוני הרייטינג שנרשמו ב-2021? וגם: מי הגיע לאירוע הנוצץ?
מערכת ice | 
גורי אלפי ורעות אלוש (צילום רפי דלויה)
אתמול (שלישי) נערכה הקרנת הבכורה החגיגית של העונה השנייה של הסדרה הישראלית בלקספייס. האירוע החגיגי התרחש בסינמה סיטי גלילות ואליו הגיעו כוכבי הסדרה ויוצריה. הסדרה תוקרן ברשת 13 ולאחר מכן תשודר גם בנטפליקס. העונה החדשה תצא לדרך ב-10 ביוני. נראה כאילו אלפי ואלוש תיאמו את התלבושות שלהם, כששניהם לבשו עניבה שחורה על רקע לבן. על דש חולצתו ענד את סיכת החטופים, כמו כוכבים רבים שהגיעו לאירוע.
לאירוע הגיע כמובן גורי אלפי, שמשחק בסדרה בתפקיד ראשי, ויחד אתו צעדו על השטיח האדום רעות אלוש, נאיה בינשטוק, ניקול פודבלני, עידו טאקו, אלי חולי, עומר נודלמן, שון אמסלים, יורם טולדנו, פרלה דנוך, נועה אסטנג'לוב ותם אמסלם. גם יוצרי הסדרה, סהר שביט וענת גפני, הגיעו לאירוע יחד עם הבמאי אופיר לובל. 
העונה הראשונה של הסדרה רשמה נתוני רייטינג מפתיעים יחסית להפקת מקור, במיוחד ברשת 13 המתמודדת עם נתוני רייטינג חלשים יחסית בזמן האחרון. העונה הקודמת עסקה בחקירה סביב עולמם של בני הנוער. גם העונה הזאת תתמקד בגיל ההתבגרות ותתמקד ביחסים בין בני הנוער עצמם וביחסים עם הוריהם. 

הכוכבים בפרימיירה. קרדיט צילום: רפי דלויה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה