ויראלי

טרגדיה בהופעה של מוניקה סקס: קרס על הבמה ומת בגיל 32

יהלי סובול ספד בדמעות לאיש הצוות שלו שהיה בן 32 בלבד במותו לאחר שקרס בזאפה בהרצליה: "רגע לפני תחילת ההופעה, בסידור האחרון של הבמה אור נפל על הבמה. הוא קם, סיים את הסידור וירד לבק סטייג'. הוא התיישב ואמר שהוא לא מרגיש טוב. שיש לו סחרחורת"
מערכת ice | 
הופעה בזאפה שוני (צילום יח"צ)
אסון גדול באולם הזאפה בהרצליה, כאשר איש הצוות של להקת "מוניקה סקס" האהובה, אור ויטקובסקי, קרס על הבמה במהלך הופעה של יהלי סובול אמש (שבת), איבד את הכרתו, מיד פונה אל בית החולים איכילוב, ששם נקבע מותו.
סובול ספד בדמעות לאיש הצוות שלו שהיה בן 32 בלבד במותו, בשיחה עם מאקו: "רגע לפני תחילת ההופעה, בסידור האחרון של הבמה אור נפל על הבמה. הוא קם, סיים את הסידור וירד לבק סטייג'. הוא התיישב ואמר שהוא לא מרגיש טוב. שיש לו סחרחורת".
עוד סיפר: "נתנו לו מים והזמנו ניידת מד"א ליתר ביטחון. פרדמיקים מהזאפה השגיחו עליו עד הגעת הניידת. הגיעה ניידת ופינתה אותו לבית חולים. בבית החולים פשוט לא הצליחו להציל אותו. כשירדתי מהבמה בסוף ההופעה סיפרו לי את הבשורה הנוראית".

לסיום אמר: "כששמעתי הייתי בהלם מוחלט, נסעתי לבית חולים ולא היה לי כבר מה לעשות חוץ מאשר לחבק את המשפחה". בפייסבוק הלהקה נכתב: "קשה לתאר את ההלם והצער. אור היה קסם של בחור. אדם מאד צנוע, עדין וטוב לב. תמיד עוזר לכולם עם החיוך הביישני שלו. הכרנו דרך המוזיקה. אור אהב את הלהקה, ומאוהד של הלהקה הפך באופן טבעי לאורך השנים לחבר צוות מלא. נזכור ונאהב אותו תמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה