תרבות ופנאי

אבל במוזיקה: כוכב הלהקה האגדית מת בגיל 58 אחרי שהחליק באמבטיה

 צ'ארלי קולין, הבסיסט לשעבר של להקת "טריין" האגדית, מת בגיל 58 אחרי שהחליק באמבטיה בדירה של חברים בבריסל, שמצאו אותו רק אחרי חמישה ימים. חברי הלהקה ספדו לו: "תמיד יהיה לנו מקום חם בשבילו בלב. אתה אגדה, צ'רלי"
מערכת ice |  1
הופעה (צילום Pixabay)
אבל בעולם המוזיקה: צ'ארלי קולין, הבסיסט לשעבר של להקת "טריין" האגדית, מת בגיל 58 אחרי שהחליק בבית של חבריו בבריסל, בלגיה, שם התארח בימים האחרונים ושמר על ביתו של אחד מהם.
על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, קולין החליק כאמור באמבטיה וככל הנראה נפגע בראשו ומת. רק אחרי חמישה ימים בהם שכב כשהוא מת באמבטיה, חבריו מצאו אותו. קולין עבר להתגורר בבלגיה בשנים האחרונות, שם לימד מוזיקה בקונסרבטוריון ושימש כמנהל המוזיקלי של פסטיבל סרטים.
להקת "טריין" ספדה להסיסט האגדי עם פוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו נכתב: "כשפגשנו את צ'רלי קולין, התאהבנו בו. הוא היה הבחור הכי מתוק ואיזה בחור חתיך. אמרנו 'בואו נקים להקה' כי זה הדבר ההגיוני היחיד לעשות".
עוד נכתב בהספד של להקתו לשעבר של קולין, ממנה פרש ב-2003 בעקבות בעיות התמכרות, כי "נגינת הבס הייחודית שלו ועבודת הגיטרה היפהפייה שלו עזרו לאנשים להבחין בנו. תמיד יהיה לנו מקום חם בשבילו בלב. תמיד ניסינו למשוך אותו קרוב יותר אבל היה לו חיזיון משלו. אתה אגדה, צ'רלי".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להקה "אגדית".... (ל"ת)
    ג'ימי 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור