בארץ

המחזאי יהושע סובול יכתוב "מגילה" מחאתית לתשעה באב

מספר אנשי רוח המתנגדים לממשלה יתאחדו לכתיבת "מגילת ההתנגדות והחורבן של מדינת ישראל". ביניהם, המחזאי יהושע סובול, ונשיא האקדמיה הלאומית למדעים, פרופ' דוד הראל

מערכת ice | 
יהושע סובול (צילום מרים אלסטר פלאש90)
התנועה הדמוקרטית האזרחית תקיים אירוע מיוחד יומיים לאחר חקיקת חוק צמצום עילת הסבירות, ובהמשך לעתירה לבג"צ שהגישה נגד צימצום עילת הסבירות. במהלך האירוע שייערך בערב ט' באב (יום רביעי, 26.7) בהשתתפות אנשי רוח ואקדמיה, תיכתב 'מגילת ההתנגדות והחורבן' – המציינת את הסכנה והתקווה לישראל. בין המשתתפים: המחזאי יהושוע סובול, פרופ' דוד הראל, נשיא האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים, פרופ' רחל אליאור, פרופ' אסף רזין , פרופ' עירית קינן, חמוטל גורי, פרופ' אסף ואחרים.
ד"ר אבי עופר, יו"ר התנועה: "כמו בזמנים קדומים, אנחנו לוקחים עלינו את החובה לתאר את הימים הללו. בערב ט' באב, לא נלמד תורה, אלא נכתוב את דברי הימים הללו, כאזהרה לימים ולשבועות שלפנינו. מגילת ההתנגדות והחורבן של התנועה הדמוקרטית האזרחית תכתב ע"י אנשי רוח ואקדמיה, ואנו מזמינים גם את הציבור לתרום ולכתוב מדם ליבו. ישראל עומדת בפני משבר אדיר – ואנו צריכים לספר ולכתוב על המתרחש, ועל כיצד נצליח להשתקם".
אירוע מגילת ההתנגדות והחורבן של התנועה הדמוקרטית האזרחית יתקיים מחר (רביעי) משעה 11:30. בשעה 20:00 יחל האירוע המרכזי, שיועבר גם ברשתות החברתיות.
התנועה הדמוקרטית האזרחית (ע"ר) הוקמה בתחילת השנה ומאחדת בתוכה פעילי שמאל ממגוון תחומים וסקטורים, המעוניינים להשפיע על דמותה של המדינה. יו"ר התנועה הוא ד"ר אבי עופר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה