שיווק ופרסום
זאפה עוברת מהפך: 2.5 מיליון כרטיסים מקבלים אסטרטגיה חדשה
קבוצת המוזיקה והבידור המובילה שנרכשה לפני כחצי שנה על ידי איוונטים ודלק ישראל, בחרה במשרד הניהול תקשורתי רן עוזר ויפעת סוכליצקי - ועוברת מהלך נרחב של בניית אסטרטגיה תקשורתית חדשה
קבוצת המוזיקה והבידור זאפה המתמחה באירועי LIVE, בחרה במשרד האסטרטגיה, יעוץ וניהול תקשורתי רן עוזר ויפעת סוכליצקי ללוות אותם, כחלק ממהלך נרחב של בניית אסטרטגיה תקשורתית חדשה ובניית נחשקות המותג, לצד ליווי ההנהלה החדשה של קבוצת איוונטים ישראל.
קבוצת זאפה, אשר נרכשה בספטמבר האחרון על ידי ענקית הבידור העולמית איוונטים (Eventim) וחברת דלק, עוברת בימים אלה תהליך שינוי וחידוש בשלל זרועות החברה. הבחירה בסוכליצקי ועוזר בא בהמשך לתהליך אסטרטגי חדש שיבוא לידי ביטוי בפעילות החברה לאורך שנת 2024. אל הצוות תצטרף גם אורן תייר שתלווה את תחום המוזיקה ואומנים.
קבוצת זאפה החדשה מתמקדת במכירות כרטיסים ושיווק להופעות, בהיקף של כ-300 מיליון שקל בשנה. כחברת בת באחזקה מלאה, איוונטים ישראל מביאה את יתרונות איוונטים העולמית בעולמות המוזיקה והספורט. כמו כן מחזיקים במניות הקבוצה חברת דלק ישראל ואיש העסקים גולן עינת, השותף גם ברולדין ובארומה.
קבוצת זאפה שהוקמה בשנת 2004, כוללת ארבעה תחומי פעילות מרכזיים: לוקיישנים, פסטיבלים והפקות מקור, משרד כרטיסים וחברת אירועים פרטיים ועסקיים. מועדוני זאפה והאמפים הפתוחים תחת כיפת השמיים מעלים אלפי מופעי מוזיקה, תרבות ופסטיבלים בשנה ופרוסים ברחבי הארץ: זאפה תל אביב במתחם מידטאון, זאפה הרצליה, זאפה ירושלים, זאפה חיפה, זאפה אמפי שוני, זאפה בפארק גני יהושע, זאפה במיני ישראל, המרכז לאומנויות הבמה.
רן עוזר ויפעת סוכליצקי (צילום: אור גפן)
הקבוצה מוכרת מעל ל-2.5 מיליון כרטיסים בשנה באמצעות מגוון פלטפורמות פיזיות ודיגיטליות, מבצעת מעל 250 אירועים עסקיים לחברות, ומנהלת מעל 10 פסטיבלים שנתיים.
עוד ב-
סוכליצקי–עוזר: ״אנו גאים בשותפות החדשה עם איוונטים, נרגשים לקראת העבודה המשותפת ומאמינים שביחד נביא רעיונות יצירתיים ונגיע להישגים משמעותיים בתחום עבור הקהל הישראלי".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה