ויראלי

ישראל שחררה מהכלא את המחבל מה-7 באוקטובר: הנושא החם של השבוע

הרשת כמרקחה מאז פרסום הידיעה על צאתו לחופשי של מנהל בית החולים שיפא, אשר תחתיו נבנה מפעל שלם של טרור בחסות ארגון הטרור חמאס. הפרשה זכתה ללא פחות מ-55,555 אזכורים ברשתות החברתיות ו-2,608 ברדיו ובטלוויזיה. מי התרגז במיוחד ואלו פרסומים דווקא בחרו להתייחס לעניין בדרך הומוריסטית?
מערכת ice | 
חמאס (צילום פלאש 90/ וויסאם השלמון)
חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, מעדכנת כי שחרור מנהל בית החולים שיפא ברצועת עזה היא הנושא החם של השבוע. הפרשה זכתה לאזכורים רבים בכלי התקשורת המסורתיים וברשתות החברתיות. על פי הנתונים, הסיפור זכה ל-2,608 אזכורים ברדיו ובטלוויזיה ובעיתונות הכתובה הנושא זכה ב-171 אזכורים. 
באתרי החדשות, סוגיית שחרור המחבלים ביניהם מנהל בית החולים שיפא זכתה ל-885 אזכורים. ברשתות החברתיות, הנושא זכה לנתון מדהים של לא פחות מ-55,555 אזכורים ו-64,192 תגובות עם 357,471 לייקים. כזכור, ישראל שחררה ביום שני את מחמוד אבו סלמיה מהכלא יחד עם 54 עצורים נוספים מרצועת עזה.
מנהל בית החולים שיפא הוחזק במעצר בישראל מאז חודש נובמבר, אז מערכת הביטחון טענה כי "בבית החולים תחת ניהולו התקיימה פעילות טרור ענפה של חמאס". פרסום של ג'וש בריינר זכה למעורבות רבה של גולשים ברשת החברתית פייסבוק, ובו טען כי השר איתמר בן גביר פתח קבוצה לכתבים נבחרים, שם הפיץ סרטונים שהוכיחו שחרף שחרור המחבל - אין מצוקת מקום בבתי הכליאה בישראל.
 
המערכת הפוליטית כמרקחה מאז שחרורו של מנהל בית החולים שיפא, וגם הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר) סוערת. רבים בקואליציה נמנעו מקבלת אחריות באשר למעורבותם בשחרור המחבלים מבתי הכלא בישראל, והגולש נרי ירקוני כתב בעוקצנות כי איש אינו אחראי לכך - או לשום מחדל אחר במלחמה.
 
הצייצן דן גורן מצא דרך הומוריסטית להתייחס לאירועים, ולהחלטת הממשלה להתנער מהם, תוך אזכור של הממשלה הקודמת. 
 
גולש אחר התייחס למעורבותו של השר איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, בהחלטה:
 
בפרסומים רבים תהו הגולשים איך מחדל בסדר גודל כזה יכול היה בכלל להתרחש, וביניהם הציוץ הבא: 
 
ואיך לא, עוד ציוץ הומוריסטי שעסק בסוגיה. כי אם לצחוק או לבכות בגלל מצבנו, כנראה שרבים מאיתנו יעדיפו את האפשרות הראשונה...
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה