בארץ

זעם בממשלה על שחרור מנהל שיפא: "באיזו סמכות?"

ההחלטה על שחרור מנהל בית החולים שיפא עוררה מהומה בקבוצת הוואצאפ של הממשלה. השרה סטרוק זעמה "באיזו סמכות" ובן גביר אמר "הגיע הזמן לשלוח את ראש השב''כ הביתה"
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר שפורסם כי עשרות אסירים ביטחוניים ישוחררו בגלל עומס בבתי הכלא, ובהם גם מנהל בית החולים שיפא שבעזה, שרי הממשלה זעמו על ההחלטה בקבוצת הווצאפ של הממשלה.
השרה סטרוק תייגה את מזכיר הממשלה וכתבה כי "לא יעלה על הדעת לבצע מהלך כזה בלי ישיבת ממשלה" ותמהה "אם על עסקת חטופים ביקשתם את הסכמתנו? על אחת כמה וכמה על שחרור מחבלים ללא שום תמורה" והוסיפה בתקיפות "אני דורשת לעצור הכל ולכנס ישיבת ממשלה". לאחר מכן המשיכה לזעום "שואלת ברצינות: באיזו סמכות?".
השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר כתב בקבוצה: "הגיע הזמן לשלוח את ראש השב''כ הביתה" והוסיף למתוח ביוקרת גם על שר הביטחון יואב גלנט "הוא עושה מה שהוא רוצה. וגלנט איתו על מלא. שמים פס על הקבינט והממשלה. הוא מנהל מדיניות עצמאית. עושה מה שהוא רוצה ובדיונים הפך להיות קצין תש של המחבלים. נכון צפוף להם. לא טוב להם אבל הוא אמור לדאוג לתנאים שלהם?".
שר התקשורת שלמה קרעי הגיב גם הוא לנושא וכתב: "ישראל צריכה הנהגה בטחונית חדשה. מהמסד עד הטפחות. הנהגה שתהיה מחוי=יבת לרוח וגבורת הלוחמים כמו שראש הממשלה מחוייב לה. ויפה שעה אחת קודם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה