בארץ

גלנט בפתח הבית הלבן: "לדון כפי שידידים דנים"

שר הבטחון יואב גלנט הגיע לסדרת פגישות בארצות הברית, והיום נפגש בבית הלבן עם היועץ הבטחוני של ארצות הברית, והתייחס גם לנושא האספקה האמריקאית של חימושים לישראל "את המחלוקות אנחנו פותרים בחדרים סגורים, בצורה משותפת וטוב שכך". 
דורון בלוך | 
יואב גלנט (צילום דוד כהן פלאש 90)
שר הביטחון יואב גלנט נפגש היום (רביעי) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה״ב ג׳ייק סאליבן בבית הלבן. בפתח הפגישה, אמר השר גלנט: "אני נכנס כעת לפגישה עם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן בבית הלבן, על מנת לדון כפי שידידים דנים בסדרה ארוכה של דברים - לבנון, עזה, איראן, הנושאים הקשורים אליהם וגם נושא האספקה האמריקאית לישראל״. 
״קיימתי כאן במהלך השבוע האחרון סדרה ארוכה של פגישות עם מזכיר ההגנה אוסטין, עם מזכיר המדינה בלינקן ועם רבים אחרים. הפגישות האלה חשובות מאוד וכעת אנחנו נמצאים בסיכומים של הדברים״ הוסיף גלנט לומר ״יש לנו מטרות משותפות, יש לנו יעדים משותפים ולפעמים אנחנו גם חלוקים על הדרכים באשר להשיג אותם. את המחלוקות אנחנו פותרים בחדרים סגורים, בצורה משותפת וטוב שכך". 
 
גלנט בפתח הבית הלבן.   קרדיט: אלעד מלכה
פגישה זו של שר הביטחון גלנט בבית הלבן, נעשית באווירה מעט מתוחה, לאחר שראש הממשלה נתניהו פרסם סרטון בו מתח ביקורת על התנהלות הממשל האמריקאי בנושא אספקת החימושים לישראל, וקיבל מהממשל האמריקאי תגובה קרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה