בארץ

גנץ ניפגש עם בלינקן והדגיש מה תפקידה של ארה''ב

בני גנץ ממשיך בסבב הפגישות שלו גם לאחר שפרש מהממשלה, ונפגש הבוקר עם המזכיר האמריקני בלינקן, הבהיר כי ''ישראל לא תהסס לפעול'' ואמר כי יתמוך בתווה אחראי גם מחות לממשלה
דורון בלוך |  2
בני גנץ, אנתוני בלינקן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, נעם ריבקין פנטון)
גם לאחר שהתפטר מהממשלה ומהקבינט, ממשיך יו''ר המחנה הממלכתי בני גנץ בסבב הפגישות המתוכנן שלו. הבוקר (שלישי) הוא נפגש עם מזכיר המדינה האמריקני, אנתוני בלינקן.
בפגישתם, הדגיש גנץ את החשיבות, במיוחד בימים אלו, של הפעלת מירב הלחץ על המתווכות כדי להביא את הסכמת החמאס למתווה החטופים שהציעה ישראל. בפגישתם הוסיף גנץ כי יתמוך בכל מתווה אחראי שיביא להשבת החטופים, וזאת גם מחוץ לממשלה.
גנץ ציין עוד בפני המזכיר בלינקן, כי לארה״ב, יחד עם הקהילה הבינלאומית כולה, תפקיד מרכזי בהסרת האיום שמציב חיזבאללה על הגבול הצפוני, והדגיש שאם העולם לא יצליח לעשות זאת, מדינת ישראל לא תהסס לפעול בנחישות כדי להגן על תושבי הצפון ולאפשר את חזרתם לביתם בביטחון.
בנוסף, בהקשר לחוק דין הרציפות בנושא גיוס החרדים לצבא שעבר הלילה בקריאה ראשונה, נמסר מטעם מפלגת המחנה הממלכתי "ראש הממשלה והקואליציה הוכיחו הלילה שהם חזרו ל-6.10. בזמן מלחמה, כשחיילי צה"ל נלחמים על הבית, הם נאבקים להנציח את הפטור משירות. עוד לא מאוחר להעביר מתווה רחב וכולל שיספק את צורכי הביטחון והחברה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חחחחחחחחחחח גנץ הדגיש כי הבין את ההנחיות שקיבל. (ל"ת)
    הצחקת 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עוד יומיים החמור היסטוריה רחוקה
    Mirie 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד כ- חמישה חודשים גם הזקן הסנילי שמדבר עם המתים יהיה כמו עיתון עשן שעוטפים בו את הדגים
    סגור