ויראלי

בעד פלסטין: תלשו שיער מראשו ושפכו עליו שתן

היוטיובר הידוע בדעותיו הפרו-פלסטיניות ספיד ביקר בנורבגיה, שם חיכה לו המון זועם. אלו החליטו למנוע ממנו את האפשרות להיכנס לרכבו. בתיעוד שפורסם ברשתות נראים אנשים כשהם שופכים עליו שתן חם ומתעללים בו. צפו 
מערכת ice |  2
אנטישמיות בעולם (צילום יוטיוב/ NBC News)
ככה יעשה לאיש? אירוע חריג התרחש בנורבגיה, כאשר היוטיובר הידוע ספיד (IShowSpeed) ביקר במדינה, שם חיכו לו לא פחות מאלפי בני אדם אשר החליטו למנוע ממנו את האפשרות להגיע לרכבו. אלו תלשו ממנו את השיער, ושפכו עליו שתן חם. ספיד הידוע בדעותיו הפרו-פלסטיניות תרם לא מעט כסף לרצועת עזה.
 
על פי הפרסום, באתר הקניות איביי הודיעו על מכירת שיערו של ספיד בסכום העומד על 1,695 דולר. ספיד, ששמו המלא הוא דארן ג'ייסון ווטקינס ג'וניור, הוא ראפר שידוע בשל שידוריו החיים שבהם הוא משחק במשחקי וידאו ומביע את דעתו ביחס לענייני השעה. ספיד החל לצבור תאוצה ב-2021 בשל התנהגותו והערותיו החריגות.
 
ב-2023 הובהל ספיד לבית חולים כשהיה בטוקיו, יפן, לאחר שסבל מזיהום בסינוסים שעלה עד לעפעפו. בשנה שעברה הותיר את מעריציו בהלם לאחר עלה ללייב עם כמעט 25 אלף צופים, במהלכו חשף בטעות את איבר מינו, בשעה שהוא צועק על אחת הדמויות בזמן משחק ב-Five Nights at Freddy's. מיד לאחר מכן הוא התיישב במהירות והבין מה קרה והחל למלמל "הו, אלוהים". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא בעד אלימות משום צד, אבל "פרו-פלסטיני" זה בד"כ כינוי
    אור 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כינוי מכובס לאנטישמי אלים שמפיץ שקרים והסתה לאלימות נגד יהודים ונגד ערכי החופש והדמוקרטיה. יכול להיות שצריך לקרוא לאנשים האלו בשם הנכון..
    סגור
  • 1.
    נורבגיה , מדינה אסלמית.
    מיכה 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם בנורבגיה השתלט האסלם , בדומה לצרפת , בלגיה , אנגליה ולמעשה , כל אירופה .
    סגור