בריאות

לא מה שחשבתם: זהו הגודל הממוצע של איבר המין הגברי

אין ספק כי אחת הבעיות שמטרידות גברים ברחבי העולם היא גודל איבר מינם. ד"ר ג'ן קאודל פרסמה לאחרונה סרטון בטיקטוק ובו הסבירה כי הגודל הממוצע הוא קטן בהרבה ממה שחושבים. "כל הגברים בסדר בדיוק כמו שהם", היא אמרה
מערכת ice |  1
רופאים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גברים רבים ברחבי העולם מודאגים, או לכל הפחות עוסקים, בהשוואת הגודל של איבר מינם ביחס לגודל הממוצע. ד"ר ג'ן קאודל פרסמה סרטון ברשת החברתית טיקטוק במטרה לגרום לשינוי ההבנה המוטעה ביחס לגודל הממוצע האמיתי בעולם, ובכך להרגיע את כל אותם אלו שעוסקים בכך באופן אובססיבי.
"אני רוצה להרגיע ולהעניק לכם מעט ידע בנוגע לגודל הממוצע של הפין", היא הצהירה. "אני עושה זאת כי אני חושבת שרוב האנשים מאמינים שגודל הפין הממוצע הוא הרבה יותר גדול וארוך ממה שהוא בפועל, ומשום שיש הרבה לחץ חברתי בנושא זה".
קאודל הסבירה: "הגודל הממוצע של איבר מין רפוי הוא 3.6 אינץ' (כ-9.144 ס"מ), ואילו במצב זקוף הוא 5.17 אינץ' (כ-13.1318 ס"מ)". בהמשך היא שואלת את העוקבים: "האם ידעתם זאת? זה למעשה קצר הרבה יותר ממה שאני חושבת שרוב האנשים מדמיינים".
 
@drjencaudle How Long? #drjencaudle #fyp #fypシ #urology #doctorsoftiktok ♬ original sound - DrJenCaudle

הרופאה הפצירה בגברים שלא לייחס חשיבות רבה כל כך לגודל האיבר משום שהוא לרוב אינו קשר להנאה מינית. "מה שחשוב זה אתה, כל הגברים בסדר בדיוק כמו שהם". נראה כי בתגובות לסרטון גברים רבים הופתעו מהנתון (לטובה), וקאודל בהחלט עשתה את היום עבור חלקם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אורך הפין
    משה כהן 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם החוקרת כתבה מניסיונה הפרטי?
    סגור