ויראלי

עינב בובליל בראיון: "היו הרבה אנשים שלעגו לי מאחורי הגב"

עינב בובליל, משפיענית רשת מהחזקות בארץ, בראיון מיוחד: איך היא בוחרת אילו מוצרים לפרסם, מה היא לא תפרסם לעולם, הטיפ החשוב שהיא נותנת למשפיענים בתחילת דרכם, מה המצב הרפואי שמונע ממנה לאפר כלות, וגם - האם היא צופה ב"אח הגדול"? 
רוני שיינר |  4
עינב בובליל (צילום לנס הפקות)
אשת העסקים ומאפרת הכלות עינב בובליל פרצה לחיינו בעונה הראשונה של "האח הגדול" ששודרה בשנת 2008, כאשר הייתה רווקה בת 23. כיום בובליל (39) נחשבת לאחת ממשפיעניות הרשת החזקות בישראל, ואולי גם מהיקרות ביותר.
בובליל, שהחלה את דרכה כמשפיענית רשת בתקופת הקורונה, בימים בהם נותרה בלי הכנסה בעקבות השבתת עסקי האיפור, גובה כיום מכל מפרסם, לפי התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", סכום הנע בין 20 ל-25 אלף שקל בחודש. 
אתמול נכחה בובליל בפתיחת המחזור השני של האקדמיה לקמעונאות Azrieli Pop Up Academy מקבוצת עזריאלי. "הסטודנטים" של האקדמיה, והיא ביניהם, הינם בעלי מותגי אונליין שרוצים לעשות את הצעד הראשון לעולם הפיזי של הקמעונאות. בסוף האקדמיה, כל בוגר/ת הקורס יפתחו פופ אפים במספר קניוני עזריאלי לתקופה של שבועיים, בפריסה ארצית.
עינב, את בטח מקבלת הרבה פניות. איך את בוחרת מה לפרסם?
"אני מקבלת עשרות פניות ביום. יש כאלה שאני ישר פוסלת ויש כאלה שאני כן אוהבת את הרעיון, ואז אני צריכה לנסות ולראות. יש גם את העניין של ערך מוסף. פנו אלי השבוע מכמה דברים והסוכנת שלי אמרה לי 'רגע, אז למה זה כן וזה לא?'. אמרתי לה כי זה סתמי, זה לקבל על זה כסף אבל אין בזה כלום. אבל הדבר השני שהוצע, הוא באמת עם ערך כלשהו שאני מביאה לעוקבות שלי, הוא משהו שיכול לעזור להן, משהו חשוב, משהו טוב, שאני כן הייתי רוצה לדעת עליו, ללמוד עליו, לרכוש אותו".
מה לא תפרסמי? 
"השבוע הציעו לי לעשות קמפיין לאוכל מוכן, את יודעת, מהיר כזה שכבר מוכן ורק צריך לחמם. כפרה, זאת לא אני בשום דרך. אמרתי לה- את רואה אותי מפרסמת דברים כאלה? אני, שכל היום מעמידה סירים ומבשלת. אני אישית לא אוכל את זה, אז אני אפרסם את זה? איך בכלל מציעים לי דבר כזה? כאילו מה, אנשי הקריאייטיב של המותגים לא עוקבים אחרי? הם לא יודעים שאני לא אוכל קציצות מוכנות? או שלא אכין את זה לילדים שלי? יש דברים שהם לא אני מראש".
אילו טיפים תוכלי לתת למשפיענית הנמצאת בתחילת דרכה?
"תראי, אני אתן את הטיפ הכי נדוש אבל הוא הכי עובד. פעם, לפני הרבה שנים, היו הרבה אנשים שלעגו לי, אפילו לא בפנים, מאחורי הגב. אמרו עלי 'אשקלונית', 'דרומית', 'עממית', 'מדברת בשפה עממית' 'הכל אצלה בלתי פילטרים'. כביכול, זה היה פדיחה בשבילם. היום כולם רוצים להיות זה. מלא שולחים לי סטוריז וכותבים לי 'תראי את זאתי, רוצה להיות עינב, אבל עינב בובליל יש רק אחת'. זה לא שתכננתי את זה או יצרתי איזו דמות. המזל שלי הוא שהכירו אותי כילדה בת 23 וראו מהשנייה הראשונה שנכנסתי לבית 'האח הגדול' שזאת אני, וגם נשארתי ככה אחרי כל כך הרבה שנים. גם היום, עם כל הפרסום, ההצלחה, ואשת עסקים ואיך שלא תקראי לזה - עדיין נשארתי אני.
כמובן שהתבגרתי, גדלתי, החכמתי, למדתי, ילדים, בעל. כמובן שהשתניתי. אבל נשארתי תמיד נאמנה לעצמי. וזה הדבר הכי חשוב. תישארו נאמנים לעצמכם, אל תתעוורו מכסף גדול. אם זה הלך- יבוא זה. ויתרת על זה, יבוא זה. תהיו מי שאתם, אל תנסי להיות היא, אל תנסי לעשות תמונה כמוה, וסטורי כמוה, ולהמליץ כמוה ולעשות מה שהיא עושה. כי כמוה כבר יש. תנסו להיות אתם". 
את עצמך קונה מוצרים שמשפיעניות אחרות מוכרות?
"מלא. אני קוד קופון עינב. אני קונה מלא מאחרות". 
מה קנית לאחרונה?
"הכל. מה שאת רוצה. בגדים יצא לי לקנות ממירן (בוזגלו), וקניתי מוצרים מדניאל עמית. אם נגיד אני רואה משהו שאני אוהבת מרימה ומפרגנת לה. אני קונה גם לבנות שלי". 
לפני מספר שבועות עדכנת שאת סובלת ממצב רפואי שמונע ממך לאפר כלות.
"יש לי ארבע פריצות דיסק בעורף, כבר כמה שנים. זה הלך והחמיר. הגעיתי למצב שאני לא יכולה לאפר פיזית, כי אני מאפרת והיד שלי רועדת. זה הגיע למצב שאני מול הכלה ואני סובלת, ואי אפשר לאפר ככה כשאת סובלת סבל כזה. אני מטפלת בעצמי בפיזיותרפיה, דיקור סיני, פילאטיס. כל הדברים שיכולים לעזור".
את צופה בימים אלה ב"אח הגדול"?
"לא צופה, לא רואה. תגידי שמות, לא יודעת מי אלה. נשבעת, לא יודעת כלום. אני יודעת שיש הדר אחת, וגם כי זה קפץ לי באינסטגרם. אבל אני לא יודעת מי היא, מה הסיפור שלה. כלום". 
 
עינב בובליל (באדיבות Azrieli Pop Up Academy)
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עינב אמיתית ומושלמת
    ננה 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל הקנאים, עינב יפה, עשירה, אמיתית, עם בעל וחמישה ילדים יפים. לעינב יש הורים חמים וטובים שגידלו את עינב באהבה ולאהבה. היא מצליחה ותמשיך להצליח בעזרת עבודה קשה ואמונתה.
    סגור
  • 3.
    מזה היו אנשים שצחקו? היום כולם צוחקים גם בפנים (ל"ת)
    איכות לא מילה רעה 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    עינב בחורה אמיתית ובגלל זה קל להתחבר אליה
    מורן 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלי והצליחי
    סגור
  • 1.
    פרידמנית (ל"ת)
    פרידמנית 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור