תרבות ופנאי

עינב בובליל חושפת: במקביל למצבה הרפואי - זה העסק החדש שתפתח

אושיית הרשת, אשר בתקופה האחרונה מתמודדת עם כאבי תופת עקב בלטים בעורף, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא עובדת על עסק חדש ומסקרן במיוחד לאחר שהודיעה כי מפסיקה (באופן זמני) לעבוד כמאפרת. אז במה תעסוק כעת?
מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
יוצאת האח הגדול עינב בובליל שיתפה בתקופה האחרונה אודות מצבה הבריאותי, אשר מונע ממנה להמשיך בחייה כרגיל ואף הוביל אתה לקחת "פסק זמן" מעבודתה כמאפרת. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם בעבר חשפה: "יש לי בלטים בעורף, ובחודש האחרון יש לי כאבי תופת בשכמות, בעורף ובידיים". בסטורי נוסף שהעלתה היום (ראשון) היא חושפת את העסק החדש שהיא פותחת בימים אלו.
בסשן שאלות ותשובות שערכה היא נשאלה על ידי אחת העוקבות: "אפשר לשאול איזה עסק פתחתם עכשיו?", ועל כך בובליל ענתה: "אמרתי לכן, של טוחני אשפה תת כיורים. הכי טובים שיהיו בישראל בע"ה בקרוב. מי שצריכה לא לרכוש עדיין, תסמכו עליי. בשם השם נעשה ונצליח". נאחל לה הצלחה במיזם החדש ופרנסה נאותה.
נזכיר כי החודש היא ציינה בפני עוקביה: "אני מפסיקה בינתיים לאפר לחודשים הקרובים עד שאטפל בעצמי. הכאבים יכולים להפסיק". "הגעתי למצב שאני פיזית לא יכולה לעשות תנועות, היה לילה אחד שלא ישנתי" – כנראה זו הסיבה שהיא מנסה למצוא את עצמה בעסקים שאינם דורשים עבודה מאמץ פיזי רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה