ויראלי

כוכבת היהודים באים בהצגה מאולתרת: "אני מיזוגנית, אני אלימה"

מינויה של יוליה שמואלוב-ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חדשות 13 זכה לביקורת רבה. בין המוחים העיקריים: ועד העובדים. במהלך סוף השבוע ראוינה לטור של ניר גוטז', שעכשיו זוכה להמחזה דרמטית בידי השחקנים יעל שרוני וניב ניסים, שיצאו בדרכם לחזק את תושבי ניר עוז
מערכת ice | 
היהודים באים (צילום מתוך פייסבוק)
הטור הקבוע של ניר גונטז' ידוע כמכרה ציטוטים לא קטן, אך נראה כי השבוע הוא התעלה על עצמו. בתור האחרון, התקשר גוטז' אל יוליה שמאלוב־ברקוביץ'. לאחרונה, מונתה שמואלוב-ברקוביץ' לתפקיד מנכ"לית חדשות 13. המינוי זכה לביקורת חריפה מצד גורמים רבים, ביניהם ועד העובדים שאיים בהתפטרות המונית במידה ותישאר בתפקידה. בנוסף, נפתחו במטרה לבלום את המינוי הליכים משפטיים בבג"צ. 
בתורו הקבוע מתקשר גוטז' לאנשי ציבור שונים ומעמת אותם עם שאלות ללא הכנה מראש. נראה כי שמואלוב-ברקוביץ' לא הכירה את גוטז', לאחר שהתבטאה בצורה תקיפה שאלה אם מדובר בשיחה "אוף דה רקורד". עוד אמרה: "תכתוב שאני אלימה, שאני מיזוגנית". 
 
הטור זכה להדים רבים, ביניהם גם סרטון אחרון שהופץ ברשתות החברתיות בו נראים כוכבת היהודים באים, יעל שרוני והשחקן ניב ניסים כשהם ממחיזים את השיחה הכועסת. בתפקיד ניר גוטז' - ניב ניסים, שחקן התיאטרון. יעל שרוני, שרגילה לגלם דמויות שונות שיחקה את שמואלוב ברקוביץ'. אנשי התרבות האחרים שהיו על האוטובוס צחקו ומיהרו לצלם את המחזה המאולתר. הצילומים הגיעו אל הכתב ניר גוטז' שפרסם אותם בחשבון הטוויטר שלו. "איך מעבירים אנשי תרבות, אשר יורדים באוטובוס לתמוך בקהילת ניר עוז, את הזמן? ככה", כתב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה