ויראלי

מגיש חדשות 13 בהלם בשידור חי: "בוקר שצריך לשתוק ולעצור"

לאחר אסון הנמ"ר בעזה, אודי סגל אמר בתכניתו ב-103FM: "בוקר שצריך לשתוק, לעצור רגע ולנשום. להכיר באבל הנורא של אחת עשרה חללים שמצטרפים למעגל השכול. זה רגע שאנחנו אמורים להתאבל ולהפסיק את הוויכוח"
מערכת ice |  2
אודי סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בפתח התוכנית שלהם ב-103FM שוחחו אודי סגל וענת דוידוב על האסון בנמ"ר ברצועת עזה בו מצאו את מותם שמונה לוחמי צה"ל. סך הכול נהרגו 11 לוחמים במהלך היממה האחרונה: סרן ווסים מחמוד מבית ג'אן, סמל אליהו משה צימבליסט מבית שמש, סמל איתי עמר מכוכב יאיר-צור יגאל, סמ"ר סטניסלב קוסטרב מאשדוד, סמ"ר אור בלומביץ מפרדס חנה כרכור,
סמ"ר עז ישעיה גרובר מטל מנשה, שנפלו בקרב בדרום רצועת עזה. שני לוחמים נוספים נפלו בקרבות בצפון הרצועה: סרן (מיל') איתן קופלוביץ מירושלים. נוסף על כך, סמל יאיר רויטמן נפטר מפצעיו לאחר פיצוץ במבנה ממולכד ב-10 ביוני 2024.

"בוקר שצריך לשתוק, לעצור רגע ולנשום. להכיר באבל הנורא של אחת עשרה חללים שמצטרפים למעגל השכול. זה רגע שאנחנו אמורים להתאבל ולהפסיק את הוויכוח", אמר סגל בפתח התכנית.
בתוך כך, אתמול (שבת) החלו אלפי משפחות המתגוררות בצפון למחות נגד התנהלות המדינה לנוכח התחממות ההולכת וגוברת במקום, וקראו לממשלה לפעול בנושא. רפאל סאלב, תושב קריית שמונה הנמנה עם חברי הנהלת מטה 'נלחמים על הצפון', הביא פרטים נוספים על דרישת התושבים לשינוי. 
"מ־2006, בהחלטת מועצת הביטחון של האו"ם, ראינו שיש החלטה, והיא לא מיושמת בשטח", טען. "היו 19 שנה של שקט אבל של התעצמות צבאית משמעותית של חיזבאללה. ישבנו בשקט, באורך רוח. יש לנו אורך רוח. כשאנחנו שומעים שרוצים להחזיר אותנו עם הסכמים, והשר רון דרמר וראש המל"ל נוסעים לוושינגטון כדי לחדש את ההסכם של 1707 - זו זריקת חול בעיני התושבים. עמוס הוכשטיין מגיע לפה, וזה התפקיד שלו. לנו יש מילה רק על הממשלה שלנו, שהיא ערבה לביטחוננו, ועל צה"ל. אנחנו רוצים שההסכם ייאכף בכוח הזרוע. לא יכול להיות שנחזור לבתים עם הסכם שלא שווה את הנייר שעליו הוא כתוב".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסור להפסיק עד שנזרוק את הביביסטים לפח האשפה של ההסטורי (ל"ת)
    לא 06/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 13 (ל"ת)
    לילי 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור