בארץ

הותר לפרסום: 8 לוחמים נהרגו מפיצוץ ברפיח

8 לוחמים נהרגו עקב פיצוץ של מטען חבלה ברפיח כשהיו בנמר הנדסי. עד כה הותר לפרסום שם של חלל אחד - סרן ווסים מחמוד. ההודעה נמסרה למשפחות אך שמותיהם טרם הותרו לפרסום
מערכת ice |  1
כוחות צה"ל בעזה (צילום דובר צה"ל)
היום, (שבת), שמונה לוחמים נהרגו ברפיח לאחר שרכבם המשוריין - נמר הנדסי עלה על מטען חבלה בסמוך למחנה הפליטים תל א-סולטאן. עד כה, הותר לפרסום שמו של חלל אחד - סרן ווסים מחמוד, בן 23 מבית ג'אן, סגן מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601 של עוצבת עקבות הברזל 401. מועד הלווייתו טרם נקבע.
בצה"ל עדכנו כי הודעה נמסרה למשפחותיהם של יתר החללים, שמותיהם טרם הותרו לפרסום. האסון אירע סמוך לשעה 5:15 לפנות בוקר. כוח הנדסה שהיה מסופח לגדוד של חטיבת גבעתי נלחם איתם בלילה, ויחד - לדברי צה"ל - הם חיסלו כ-50 מחבלים.
שריף גאנם, דודו של סרן ווסים אמר: "מדובר באסון. ווסים נפצע בתחילת המלחמה מרסיס שחדר לידו והוא רצה לחזור ללחימה. הוא היה אמור להיות מנותח אבל הוא דחה זאת לאחרי סיום המלחמה. מדובר בלוחם נחוש ואמיץ. הוא הקפיד לא לדבר על המלחמה, תמיד הרגיע אותנו, במיוחד את אימו. היום היא הרוסה לחלוטין. הוא היה הלב הפועם שלה שנקטף בטרם עת. ווסים היה אמור לצאת ללימודים כבר במרץ אבל הוא דחה אותם כי בראש מעייניו היו הצבא והיחידה שלו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הודעה עצובה אבל
    יוסי חבזייאן 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות טבע חוזרת מחר בארביטראג חיובי אז לא הכל שחור
    סגור