ויראלי

האקסית של איציק זוהר: "הוא עשה לי המון דברים, אני מתביישת"

ארוסתו לשעבר של איציק זוהר, לאורה ולנטינו, משתפת הבוקר כי גם היא נפגעה ממנו: "הוא עשה לי המון דברים ואני אף פעם לא דיברתי על זה, כי קודם כל אני מתביישת מזה, ושנית כי יש לו משפחה וילדים ואני נותנת להם כבוד"
רוני שיינר |  4
איציק זוהר ולאורה (צילום צילום מסך מרשת 13)
לאורה ולנטינו, שניהלה מערכת יחסים עם איציק זוהר במשך חמש שנים ואף הייתה מאורסת לו, הגיבה אתמול לפרסומים על הגשת כתב האישום נגדו בסרטון בו אמרה: "אתם יודעים מה אני אוהבת מאוד מאוד? אני אוהבת מאוד שהיקום והקארמה עושים את העבודה שלהם. מכירים את 'קארמה איז אה ביץ'"? 
הבוקר שיתפה לאורה כי בעקבות אותו סרטון היא קיבלה פניות רבות מכלי תקשורת לחשוף ולספר האם גם היא נפגעה מכדורגלן העבר. "אני לא הולכת לתת כתבה לאף אחד. אני לא הולכת להגיד לכם מה הוא עשה לי ומה הוא לא עשה לי. הוא עשה לי המון דברים ואני אף פעם לא דיברתי על זה, כי קודם כל אני מתביישת מזה, ושנית אני בחיים לא הולכת להגיד את הדברים האלה לאף אחד כי יש לו משפחה וילדים ואני נותנת להם כבוד".
ולנטינו המשיכה ואמרה: "מספיק שהוא עשה את זה למיטל הזאתי, אני לא מכירה אותה אישית אבל אני ממש חשבתי שהיא יותר חכמה ממני. אני חושבת שהיא יותר חכמה ממני ושהיא עוזבת אותו. אני שלחתי לה גם הודעה מה לעשות". 
"אני לא מחפשת שום תשומת לב מהדבר הזה, אתם יכולים להאמין לי שאני מתביישת מזה. אני פשוט חשבתי שקארמה עושה בדיוק את העבודה שלה, עכי אני כל השנים האלה לא אמרתי ולא עשיתי כלום לגבי זה, והנה, אלוהים יודע. בבקשה מעכשיו לעזוב אותי עם זה כי אני לא רוצה חלק מהעוגה הזאת. לא עזבתי את ישראל בשביל זה". 
 
לאורה ולנטינו (אינסטגרם)
כזכור, אתמול (רביעי) פורסם כי הוגש כתב אישום בגין תקיפה כנגד כדורגלן העבר, איציק זוהר. זוהר מואשם בכך שבמהלך חודש אפריל תקף את מי שהייתה אז בת זוגו, מיטל אדרי, הצעירה ממנו ב-15 שנה. על פי הדיווח, האירוע התרחש במהלך ויכוח בין השניים, בבניין שבו התגוררו בבאר יעקב.
בכתב האישום צוין: “זוהר אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, כיוון אותה לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך, אחז הנאשם בחוזקה בשערה של המתלוננת והכניסה לתוך לובי הבניין”.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    להשליכו לכלא, איש אלים
    אב לבת 06/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר הוא הגיע לגמנסיה הרצליה לעודד הנחת תפילין בכניסה לביהס.. איפה הוא ואיפה ואהבת לרעך כמוך?
    סגור
  • 3.
    וזה הזבל האנושי שבא להתארח בפאנל של ערוץ 14
    מריו 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה אתה מר בועז גולן? לא מצאת חברי פאנל יותר מכובדים? יותר ידענים? יותר אינטליגנטים? כי כבר איציק זוהר מבין במלחמה או בפוליטיקה . שאתנה נותן לו לדבר כאילו שאתה יושב מו רמטכ"ל לשעבר .. בבקשה תחשוב על צופי ערוץ 14 . מדוע הם צריכים לסבול את האנשים האלה? עדיף שלא יהיו חברי פאנל מאשר חלאות שכאלה
    סגור
  • 2.
    שכל האקסיות שלו יתנו עדות (ל"ת)
    לל 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    פח אשפה של בן אדם. בושה לעם המרוקאי (ל"ת)
    שרה 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור