ויראלי

איציק זוהר מואשם בתקיפה. האקסית: "קארמה איז אה ביץ'"

כתב אישום הוגש נגד כדורגלן העבר איציק זוהר בעקבות תקיפתה של מיטל אדרי, שהייתה בת זוגו באותם ימים. אקסית אחרת של זוהר, לאורה לנטינו, שהייתה מאורסת לו בעבר, חגגה את החדשות: "אני אוהבת מאוד שהיקום והקארמה עושים את העבודה שלהם"
רוני שיינר |  1
איציק זוהר ולאורה (צילום צילום מסך מרשת 13)
היום (רביעי) פורסם כי כתב אישום בגין תקיפה הוגש כנגד כדורגלן העבר, איציק זוהר. זוהר מואשם בכך שבמהלך חודש אפריל תקף את מי שהייתה אז בת זוגו, מיטל אדרי, הצעירה ממנו ב-15 שנה. על פי הדיווח, האירוע התרחש במהלך ויכוח בין השניים, בבניין שבו התגוררו בבאר יעקב.
בכתב האישום צוין: “זוהר אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, כיוון אותה לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך, אחז הנאשם בחוזקה בשערה של המתלוננת והכניסה לתוך לובי הבניין”.
לפני זמן קצר הגיבה לכתב האישום אקסית אחרת של זוהר, לאורה לנטינו. השניים נפרדו במאי 2022, אחרי חמש שנות זוגיות והצעת נישואין. "אתם יודעים מה אני אוהבת מאוד מאוד?", אמרה לאורה בסרטון שפרסמה, "אני אוהבת מאוד שהיקום והקארמה עושים את העבודה שלהם. מכירים את 'קארמה איז אה ביץ'"? 
 
קארמה איז אה ביץ'. לאורה לנטינו (אינסטגרם)
כזכור, לאחרונה עמד זוהר במוקד של סערה בעקבות מעורבותו בקטטה אלימה במועדון לילה. "ניסיתי להסביר לו יפה שלא מדברים ככה לנשים. לאחר בערך שלוש שניות מהסיטואציה הבחור שם לי אגרוף לפנים", מסר אותו אדם שהותקף לחדשות 12, כשפניו מוסתרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוהבים אותך לאורה. זה יום חג לכל הנשים??
    זבל. תת אדם. 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איציק זוהר היה אלים ונשאר אלים. טיפוס ברברי.
    סגור