ויראלי

קים קרדשיאן מותקפת: "גונבת לבת שלך את אור הזרקורים"

קים קרדשיאן פרסמה אמש תמונות חדשות שלה כשהיא לובשת בגד דומה להפליא לזה שלבשה שבוע לפני כן בתה, נורת' ווסט, כשגילמה את סימבה מ"מלך האריות". העוקבים תקפו את קים: "תני לבת שלך לזרוח לפני שאת משתלטת"
רוני שיינר | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם)
נורת' ווסט (10), בתם של קים קרדשיאן וקניה ווסט, גילמה לפני שבוע את סימבה מהסרט "מלך האריות", במסגרת מופע מחווה שהתקיים באמפיתיאטרון המפורסם "הוליווד בול" שבלוס אנג'לס לרגל שלושים שנה ליציאת הסרט, ולקראת יציאת סרט הלייב אקשן "מופאסה". 

נורת' ווסט מגלמת את סימבה (אינסטגרם)
נורת' הופיעה עם השיר “I Just Can’t Wait to be King”, תוך שהיא לובשת בגד צהוב ומגפיים פרוותיים תואמים. לפני שעלתה לבמה, הכריז המנחה שזו "הופעת הבכורה ההוליוודית" שלה. בין המריעים בקהל היו בני משפחתה של נורת': הוריה, אחותה הצעירה שיקגו, סבתא קריס ג'נר, דודה קורטני קרדשיאן ובעלה טראוויס ברקר. תיעוד מהמופע פורסם ברחבי העולם ונורת' הצעירה כיכבה במשך ימים בכותרות.  

גנבה לנורת' את ההצגה? קים קרדשיאן (אינסטגרם)
אתמול העלתה באופן מפתיעה אמה של נורת', קים קרדשיאן, תמונות חדשות לחשבון האינסטגרם שלה, בהן היא לובשת בגד דומה להפליא לזה שלבשה בתה בעת שהשתתפה במופע. התגובות של העוקבים לא איחרו לבוא: "למה את חייבת לגנוב לבתך את אור הזרקורים? זה מעבר לאנוכי", "נראה שהאישה הזאת לא יכולה להרשות שיהיה משהו לנורת' בלי שזה יהיה עליה", "למה את צריכה ללבוש את זה.. תני לבת שלך ולאנשים סביבך לזרוח לפני שאת משתלטת". אחרים כתבו: " את נראית כמו ציפור גדולה". 

אחת מהתגובות שקיבלה קים (אינסטגרם)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה