ויראלי

אופירה אסייג ואייל גולן חוגגים: הבילוי הלילי בו נצפו השניים

בעקבות האליפות של מכבי תל אביב, שחקני הקבוצה הגיעו לחגוג את התואר בביתו של איש העסקים אסף קמרי יחד עם מיטב הכוכבים כמו אופירה אסייג, אייל גולן, איתי לוי, דניאל גרינברג ועוד רבים
מערכת ice | 
אופירה אסייג אייל גולן (צילום אינסטגרם)
אתמול, (ראשון) התקיימו חגיגות האליפות של מכבי תל אביב, באירוח של איש העסקים אסף קמרי. אל החגיגה הנוצצת הגיעו מיטב הסלבס והשמות הגדולים בארץ: אופירה אסייג, אירית רחמים, דניאל גרינברג, יורם אביסרור, עמוס לוזון, אוסקר גלוך, אביבית וטוני זיו שותפו של אסף קמרי. כמובן שגם מיטב זמרי המזרחית הגיעו בכדי לעשות שמח ולחגוג עם הקבוצה והשחקנים.
כאשר הזמרים שנכחו הם אייל גולן, דודו אהרון, איתי לוי, קובי פרץ, רון שובל, משה פרץ, לירן דנינו ומושיקו מור. כמובן שכל השמות האלו מצטרפים לשחקני הקבוצה שבילו היטב בחגיגה, ערן זהבי, יהונתן כהן, שרן ייני, דן ביטון ושאר שחקני הקבוצה שנכחו באירוע החגיגי.

ערן זהבי ואסף קמרי (קרדיט: יח"צ)
אורח קצת מפתיע שהגיע לחגיגות אליפות, הוא ירדן שועה, כוכב בית"ר ירושלים שאין לו כל קשר (שידוע לנו) למכבי תל אביב, אל ככל הנראה הוזמן מטעמים חברתיים וקשרים אישיים. אורח כבוד שהגיע, הוא כפיר דנגור, אוהד מכבי תל אביב שנפצע קשה בלחימה בעזה והצטרף לחגיגות עם הקבוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה