ויראלי

עדן גולן נשברת: "הקהל באירוויזיון קילל אותי, עשו לי אצבע משולשת"

עדן גולן נזכרת ברגעים הקשים על במת האירוויזיון: "הייתי צריכה שנייה לעכל את זה. אני זוכרת שכשירדתי בגמר מהבמה, אנשים בקהל עשו לי אצבע משולשת וקיללו אותי"
מערכת ice | 
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
רגע אחרי שהשיגה את המקום החמישי המכובד באירוויזיון 2024 בשבדיה למרות גזענות נוראית וזלזול של הקולגות עם הביצוע המדהים לשיר "הוריקן", עדן גולן חשפה בכאב את הרגעים הקשים והמזלזלים שחוותה באירוויזון.
בראיון שערכה ל"פנאי פלוס", סיפרה עדן גולן: "היו הרבה קולות נגדנו, גם באולם היו שריקות בוז. זה לא היה נעים. בפעם הראשונה שזה קרה כן אמרתי לעצמי 'וואו'. הייתי צריכה שנייה לעכל את זה. אני זוכרת שכשירדתי בגמר מהבמה, אנשים בקהל עשו לי אצבע משולשת וקיללו אותי".
כזכור, רגע אחרי האירוויזיון, גולן דיברה במסיבת עיתונאים ולא חסכה במילים גם ביקורתיות, כלפי מי שהיו ראויים לכך. גולן אמרה במסיבת העיתונאים: "התמקדתי במטרה שלי: לייצג אותנו בכבוד. שום דבר מסביב לא השפיע עליי. אני שידרתי אנרגיות חיוביות".
"התמקדתי בהפצת אהבה ואנרגיה טובה ולהכיר את כולם. זה דמעות כי לא רציתי שזה יגמר, בא לי לצאת עוד מאה פעמים לבמה הזאת לשיר את השיר ולייצג אותנו. בא לי, זה הרגיש לי כל כך טוב - עם כל הבוז וכל הצעקות, אני אחרי החזרה אתמול אמרתי 'תצעקו עוד יותר'. זה הדליק אותי אני לא יודעת איך להסביר את זה".
היא המשיכה וסיפרה: "זה נתן לי כוח להראות איזה עם יפה אנחנו. עם כל מה שקורה מסביב, אנחנו, איכשהו עדיין, בהירים מבפנים ומצליחים איכשהו לתת אהבה ולמסור את הטוב ולהראות איזה עם יפה אנחנו. אני באמת באמת מתפוצצת מרגשות של אהבה וחום וגאווה שהייתה לי את הזכות לייצג את המדינה שלנו מול כל כך הרבה אנשים במצב כזה מטורף וקשה".
"אני מרגישה שאנחנו כבר ניצחנו עם כל מה שעברנו ולאן שהגענו - זה הניצחון שלנו. אני כל כך מודה על כל האהבה והתמיכה שקיבלתי מכולם, זה כל כך לא מובן מאליו וזה נתן לי הרבה חיזוקים - כשאני פה עברתי דברים לא פשוטים. אין על העם שלנו, אין על האנשים שלנו, אין על המדינה שלנו".
לסיום אמרה: "אני מרגישה שקיבלנו את כל מה שרצינו. זה שהיינו פה זה כבר הניצחון בשבילנו. אני אסירת תודה על כל התמיכה שקיבלתי מכולם, כל אהבה. זה לא מהעולם הזה. הנקודות מהשופטים? זה לא משהו שאני יכולה לשלוט בו. אני עדיין חושבת שהגענו למקום באמת מדהים ומה שחשוב זה הקהל. זה מרגיש מדהים זה פשוט הוכיח שמוזיקה חזקה מהכל ושאהבה חזקה כל כך. כשאתה מפיץ אהבה - זה חוזר אלייך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה