ויראלי

אופירה אסייג נשברת בכאב: "הכי עצוב וקשה, עד מתי?"

אסייג העלתה פוסט כואב לאינסטגרם שלה בו כתבה: "יזכור עם ישראל את בניו ובנותיו, יום הזכרון הכי עצוב וקשה בתולדות מדינת ישראל כשאנחנו תוך כדי מלחמה ועדיין קוברים את מיטב בנינו…לזכור ולא לשכוח לעולם את 25,040 חללי צה״ל ועוד 5,100 אזרחים שנרצחו בפעולות איבה. יהי זכרם ברוך אמן???? אלוהים, עד מתי?"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
העיתונאית ומגישת קשת 12 אופירה אסייג כואבת את יום הזיכרון השנה אולי יותר מבכל שנה אחרת. כמעט אלף נופלים הצטרפו אל 24,300 הנופלים עד יום הזכרון אשתקד, הרבה בשל מלחמת חרבות ברזל ואסייג התקשתה להכיל זאת.
אסייג העלתה פוסט כואב לאינסטגרם שלה בו כתבה: "יזכור עם ישראל את בניו ובנותיו, יום הזכרון הכי עצוב וקשה בתולדות מדינת ישראל כשאנחנו תוך כדי מלחמה ועדיין קוברים את מיטב בנינו…לזכור ולא לשכוח לעולם את 25,040 חללי צה״ל ועוד 5,100 אזרחים שנרצחו בפעולות איבה. יהי זכרם ברוך אמן🇮🇱 אלוהים, עד מתי?".

רק בשבוע שעבר, המגישה יצאה בטור חריף ביותר נגד השרה אורית סטרוק, לאחר שזו התבטאה במילים קשות כנגד עסקת שחרור השבויים שמקדמת הממשלה. בין היתר, טענה השרה: "העסקה איומה ונוראה, לממשלה שזורקת הכל לפח בשביל להחזיר 22 או 33 איש אין זכות קיום".
אסייג הגיבה בטור זועם: "אני רוצה להגיד: תקשיבי גברת סטרוק, אני מציעה לך להוריד את המטפחת שעל ראשך ולבקש סליחה מבורא עולם. את לא מקיימת את המצווה הכי חשובה מתרי"ג מצוות, 'ואהבת לרעך כמוך' איך את מעיזה להגיד שחייהם של 33 חטופים לא מעניינים אותך? איך? ממה את עשויה? יש לך ילדים, נכדים, אחים, אחיות. את לא מפחדת מבורא עולם?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה