ויראלי

אופירה אסייג מרוויחה בענק מהאירוויזיון: מי הפסיד לה בהתערבות?

אסייג סיפרה בסטורי שהעלתה: "כמות האנשים שחייבים לי ארוחות היא מטורפת. אמרתי שעדן גולן תזכה במקום החמישי. פולה, סורלה, הילה, לאה, ליאת, תסגרו מסעדה מתוקות, אני היחידה שאמרה מקום 5. תודה, רועי, לוינסון, ארז טל, אמלי, אריאל, אייל, נא לשלם"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אופירה אסייג גוזרת קופון על אירוויזיון 2024. אחרי תקוות גדולות לאור ההתגייסות של המעריצים ברחבי אירופה, גמר אירוויזיון 2024 הגיע לסיומו עם המנצחת שווייץ, אבל עדן גולן השיגה תוצאה אדירה מהקהל בבית וסיימה במקום החמישי המכובד אחרי שהייתה רק במקום ה-12 לאחר הצבעות השופטים.
אסייג סיפרה בסטורי שהעלתה: "כמות האנשים שחייבים לי ארוחות היא מטורפת. אמרתי שעדן גולן תזכה במקום החמישי. פולה, סורלה, הילה, לאה, ליאת, תסגרו מסעדה מתוקות, אני היחידה שאמרה מקום 5 תודה".

עוד היא כתבה: "רועי, לוינסון, ארז טל, אמלי, אריאל, אייל, נא לשלם. התערבנו, אמרתי שעדן גולן תזכה במקום החמישי, אני מחכה תודה", והוסיפה בסטורי נוסף שיחה שלה מהוואטסאפ על הנושא עם חברותיה.
אגב, יותר ממיליון ישראלים צפו אתמול בעדן גולן באירוויזיון: גולן הביאה את הנתון הנצפה ביותר אי פעם לתאגיד כאן, יותר מהמונדיאל, יותר מכל אירוע אחר ששודר מאז הקמתו. הדקה הנצפית ביותר עם 53.6%, 1.7 מיליון צופים (!)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה