ויראלי

אייל גולן חושף: "חצי שנה של עצב, ייקחו לנו שנים לעכל"

גולן כתב בסטורי שהעלה: "חצי שנה של עצב, כאב וחיים חדשים. ייקח לנו עוד שנים רבות לעכל את מה שאנחנו עוברים. אבל כרגע אנחנו במשימה, המשימה הכי חשובה שיש. להשיב את כל החטופים אלינו, עכשיו"
מערכת ice |  1
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
אחרי שאייל גולן עשה היסטוריה ביום חמישי כאשר נודע כי נמכרו כ-150 אלף כרטיסים ל-5 הקונצרטים של הזמר הישראלי הפופולרי באצטדיון בלומפילד - GOLD, מספר הכרטיסים הגבוה ביותר שנמכר אי פעם בישראל למופע של אמן ישראלי או בינלאומי, כעת הוא מתפנה לדבר על דברים חשובים לא פחות כמו סוגיית החטופים.
גולן כתב בסטורי שהעלה: "חצי שנה של עצב, כאב וחיים חדשים. ייקח לנו עוד שנים רבות לעכל את מה שאנחנו עוברים. אבל כרגע אנחנו במשימה, המשימה הכי חשובה שיש. להשיב את כל החטופים אלינו, עכשיו".

הוא המשיך וכתב על הסוגיה הכי כואבת: "חצי שנה זה כבר יותר מדי זמן. שבורא עולם ישמור על החיילים שיחזרו לשלום ויחזק את מאות המשפחות שאיבדו את היקרים שלהם ששמרו על אדמתנו. עם ישראל חי".
לאחר שפתח ארבעה מופעים באצטדיון בלומפילד שיתקיימו בחודש יוני ותוך שעות ספורות נמכרו כ-120 אלף כרטיסים, אתמול לאור הביקוש הגדול הכריז על מופע נוסף וחמישי וגם אליו רוב הכרטיסים נמכרו בשעות ספורות ובכך מסכם 5 מופעים באצטדיון בלומפילד אליהם נמכרו כ-150 אלף כרטיסים. מדובר על הישג פנומנלי והיסטורי במדינת ישראל, מספר הכרטיסים הגבוה ביותר שנמכר אי פעם למופע של אמן ישראלי או בינלאומי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק דבר אחד שכחת שכל זה בגלל ובאשמת ראש הממשלה ביביהו (ל"ת)
    דוד 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור