ויראלי

אופירה אסייג כותבת בזעזוע: "נורא, איך יכול להיות?"

הידיעה כי החטופות הישראליות בשבי חמאס עוברות עינוי שכזה לא יכולה הייתה להשאיר את אופירה אסייג אדישה והיא כתבה: "נורא, איך יכול להיות ש-19 נשים עוברות התעללויות כבר חצי שנה בשבי החמאס והעולם שותק?"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
הדברים הקשים והמטלטלים שנשאה היום [שלישי] מיה רגב בזמן שנכחה בדיון בכנסת, לפיו "כל החטופות מוטרדת מינית בשבי בדרך כזו או אחרת, וככה זה כל יום והן כבר 179 ימים שם", הצליחו להוציא מהדעת מדינה שלמה.
הידיעה כי החטופות הישראליות בשבי חמאס עוברות עינוי שכזה לא יכולה הייתה להשאיר את אופירה אסייג אדישה והיא כתבה: "נורא, איך יכול להיות ש-19 נשים עוברות התעללויות כבר חצי שנה בשבי החמאס והעולם שותק?".
 
גם לאחר לאחר פרסום הידיעה כי בדואים הגרים במועצה האזורית לקיה, חשודים כי חטופו וביצעו עבירות מין בבת 15 מהצפון ובהמשך נטשו אותה במדבר, הצליחה לעורר סערה גדולה, גם לא מעט משפיענים התייחסו למקרה המרתיח.
אופירה אסייג הזועמת העלתה סטורי על רקע הידיעה שפורסמה בוואלה וכתבה: "אלוהים ישמור, איפה אנחנו חיים? נערה נוסעת לבקר חברה, נאנסת באכזריות, נזרקת לחולות והאנסים לא בכלא? כבר אמרתי. עונש מוות לאנסים".
רק השבוע עלה שמו של אייל גולן שלא יורד מהכותרות השליליות גם לאחר ההישג הענק במכירת הכרטיסים המטורפת ללא פחות מארבע הופעות בבלומפילד, כאשר פעם אחר פעם מוזכרות המתלוננות ט' ו-נ', בפרשת "משחקי חברה" שהתפוצצה לפני הרבה מאוד שנים. אפילו בתכניתם בקשת 12, אופירה אסייג וחיים לוינסון, אירחו אתמול (שישי) את היחצ"ן רני רהב, שמייצג את גולן וכן את אורית סוליציאנו, מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.

אחרי שסוליצאנו השמיעה דעה נגדו, רהב יצא להגנת הזמר: "גולן לקח אחריות ופיטר את כל האנשים שעשו את הדברים הנפשעים האלה, וגם מחק מתעודת הזהות את השם של אבא שלו שישב בכלא. מעולם לא היה משפט, נסגרו התיקים. אסור לשכוח ש-120 אלף איש קנו כרטיסים ועוד אלפים מחכים לכרטיסים. הגיע הזמן לעבור דף בעניין הזה".
מי שהחליטה לשבור שתיקיה אחרי שנים ארוכות של סכסוך עם הזמר, היא אסייג שאמרה: "אני יודעת שמאחורי גולן יש צבא מעריצים, עובדה שהוא הצליח למלא תוך כמה דקות ארבע הופעות באצטדיון בלומפילד, והולך לפתוח גם הופעה חמישית, זה אומר שהקהל שלו מאוד אוהב את המוזיקה שלו".
אבל אמרה גם: "כיוון ששמו של גולן נקשר לא פעם בכל מיני פרשיות, אם זה עבירות מיסים, עבירות מיניות ואפילו בהאג. הוא יודע להיות סוג של טפלון בזכות הקהל שלו, הוא יוצא מכל הפרשיות. יש לו רשתות חברתיות חזקות ביותר, הייתי מייעצת לו שייקח את המצלמה ויאמר במילים הכי פשוטות: 'יש לי נערה בת 17 בבית ואני אבא. אם מישהי נפגעה ממני במילה, במגע, בפעולה או בשיחת טלפון, אני מתנצל'. עבר עשור וזה עדיין יושב עליו. אני יודעת שגם בטקס הדלקת המשואות הוא לא שר רק בגלל הפרשה הזאת, שיסגור את זה בהתנצלות ויתקדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה