ויראלי

אסי עזר זועם על חברי הכנסת: "להחליף את כולם"

אסי עזר תוקף את חברי הכנסת שנעדרו הבוקר מהוועדה לחיזוק ופיתוח הנגב והגליל: "איפה הח"כים? חלקם כנראה בטברנה ביוון. איבדנו את הצפון ואיבדנו את הבושה. להחליף את כולם".
רוני שיינר | 
אסי עזר (צילום אינסטגרם)
חברי הכנסת נעדרו הבוקר (ד') מהוועדה המיוחדת לחיזוק ופיתוח הנגב והגליל. מלבד יו"ר הוועדה, חה"כ מיכאל ביטון, אף חבר כנסת לא טרח להגיע לדיון שעסק בעסקים שנפגעו במלחמה. 
חה"כ לשעבר ענבר בזק שמשמשת מנכ"לית החברה הכלכלית גליל עליון שהשתתפה בדיון, אמרה: "יצאנו בשעה 4 בבוקר מהגליל העליון לדיון בכנסת בנושא פגיעה בעסקים בצפון בעקבות 'חרבות ברזל' ופיצוי לעסקים בצפון. לדיון לא הגיע אפילו ח"כ אחד למעט יו"ר הוועדה ביטון. נראה ש-9:00 בבוקר זו שעה מוקדמת להם מדי".
אסי עזר הגיב לדברים בסטורי זועם שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו, בו התייחס גם לשר דוד אמסלם, שתועד לפני כשבוע כשהוא נופש, בעיצומה של המלחמה, בטברנה באתונה. "איבדנו את הצפון תרתי משמע", כתב עזר. "איפה הח"כים? חלקם כנראה בטברנה ביוון. איבדנו את הצפון ואיבדנו את הבושה. להחליף את כולם".
 
מוקדם יותר היום העלתה חברתו הטובה והקולגה של אסי עזר, רותם סלע, סטורי משלה, בו העבירה ביקורת חריפה על החלטת הממשלה לצאת לפגרת פסח: "מחדל אחרי מחדל אחרי מחדל. כבר אין מילים לתאר את הייאוש מהממשלה הנוראית ביותר שהייתה מאז קום המדינה. אובדן בושה, אובדן מוסר וערכים, אפס בלקיחת אחריות. צאו לפגרה ובבקשה רק אל תחזרו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה