ויראלי

האקסית של יאיר נתניהו חושפת: "אני מקבלת איומים, התחלתי להיות פרנואידית"

הדוגמנית לי לוי נחתה בישראל מדנמרק לצילומי קמפיין עבור מותג טיפוח השיער בוליג'ון. לדבריה, היא החליטה את הפרופיל ברשתות החברתיות עבור זרים בעקבות עלייה בגילויי אנטישמיות מאז ה-7 באוקטובר: "אנשים חושבים שאני מפיצה שקרים, אבל אני רק אומרת את האמת של ישראל". על חייה האישיים סיפרה: "יוצאת עם מישהו, מאוהבת ומאושרת"

מערכת ice |  3
לי לוי (צילום אור גפן)
הדוגמנית לי לוי, הגיעה לגיחה קצרה לישראל מדנמרק, ארץ מולדתה. לוי הצטלמה לצילומי הקמפיין של מותג טיפוח השיער Bollyjon (בוליג'ון) והיא תוביל את קמפיין קיץ 2024. לוי, משתתפת בפרויקטים רבים, ביניהם סרט הקולנוע "חגיגה סיציליאנית" בו כיכבה בתפקיד הראשי ובימים אלה מצטלמת ל 2 סרטים נוספים. במקביל, היא גם דוגמנית מבוקשת בקמפיינים של מעצבי אופנה בינלאומיים
לי חוזרת לארץ אחרי זמן רב שהייתה בחו"ל ומדברת על געגועים עזים וקבועים לישראל. "אני אוהבת את ההרגשה של להיות "על הקו" בין ישראל לדנמרק, אבל ישראל תמיד תהיה הבית מספר 1 שלי כי אני מרגישה את האנשים בארץ. אני מרגישה שאני חלק מהעם וזו המדינה שלי. ה-7 באוקטובר השפיע על כולנו מאוד ואני חשתי עצב ודיכאון עמוק".

לי לוי בצילום קמפיין מותג טיפוח השיער בוליג'ון (צילום: אור גפן)
"עד כמה שאני מאושרת לחזור לפה עכשיו, זה לא אותו הדבר. וזה לעולם לא יהיה אותו דבר, אבל אני גם רואה, שאנחנו, כיהודים הפכנו אפילו ליותר חזקים ומאוחדים מאי פעם, וזה טיפה של אור בתוך כל החושך הזה". בוליג'ון, המותג שלוי היא הפרזנטורית שלו, הוא מותג מקצועי לטיפוח השיער עם סדרת מוצרים חדשה ומהפכנית המבוססים על תאי גזע צמחיים המסייעים במניעת נשירה, מעודדים צמיחת שיער ותורמים לאיזון הקרקפת.

לוי מתארת גילויי אנטישמיות חריגים בימים אלה באירופה, והיא מצאה את עצמה מתמודדת עם התקפות רבות ברשתות החברתיות שאפילו גרמו לה לסגור את הפרופיל שלה לזרים. "אחרי ה-7 באוקטובר התחלתי לפחד מאוד. התחלתי להיות פרנואידית, מדמיינת דברים. זה גם בגלל שאני מקבלת הרבה איומים כי אנשים חושבים שאני מפיצה שקרים, אבל אני רק אומרת את האמת של ישראל ומה שעובר עלינו. מה שקורה כאן זה עצוב מאוד ואנחנו חייבים להחזיר את החטופים הביתה מהר".

לי לוי, ועודד נעים בעלים של מותג השיער bollyjon (צילום: אור גפן)
"אני יהודיה גאה מאוד", אמרה לוי, "ואני חושבת שהכוח שיש לנו עכשיו כאנשים הוא שיש לנו אחד את השני. בישראל אני לא פוחדת כמו שאני פוחדת בחו"ל". חייה האישיים של לוי קיבלו תפנית מרגשת בשנה האחרונה. "אני יוצאת עם מישהו עכשיו וזה די טרי ואני באמת מאוהבת ומאושרת. אני גם בטוחה ב-100% שזה הגבר שאהיה איתו לנצח. ילדים ונישואים".
בנוסף, יש הבמאי סיימון ווסט, שמאחוריו שוברי קופות כמו "קונאייר", "לארה קרופט", "הבלתי משוחדים" ועוד עובד עכשיו על הפקה עתירת תקציב בסגנון "הגלדיאטור", לי לוי צפויה לשחק בהפקה לצד שחקן הוליוודי מפורסם. הסרט מספר את סיפורו של עבד שזוכה בחירותו בערב הסעודית במאה השישית לספירה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אמא או אשה
    לולה 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לו את שרה הוא לא צריך אשה.אמא מספיק.
    סגור
  • 2.
    יאיר נתניהו
    איזי 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא נראה לישיאיר מחפש חברות, עדיף לו כנראנ ונוח לחיות בלי חברה צמודה לצווארו.
    סגור
  • 1.
    לי לוי
    איזידור 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לא ניתה ממש חברה של יאיר מתניהו. זה היה כאילו, הוא לא מחפש חברות
    סגור