ויראלי

יעל בר זוהר נזכרת בדמעות: "ידע משהו שאנחנו לא"

בר זוהר דמעה בסטורי על האחיין האהוב שנרצח במסיבת 'נובה':  "כל היערות המושלגים מאוד מזכירים לי את עילי. הוא מאוד נוכח פה בטיול הזה. וכל השלג פה הציף אותי בגעגוע ועצב גדולים. עילי עבר הכשרה אצל וים הוף והיה מטפל בטכניקת נשימות ואמבטיות קרח. כשהוא הוכשר באירופה, אני זוכרת שהוא שלח לנו תמונות שלו מהשלג. מתגעגעת,".
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
אחרי שיעל בר זוהר הגשימה את החלום הישן שלה והמריאה יחד עם אמה לטיול זוגי ללפלנד, היא שיתפה את עוקביה בחלק מהנעשה הטיול המשפחתי, שבו גם צפו הרגשות כשנזכרו בעילי ברעם ז"ל, אחיינו של גיא זו-ארץ בעלה, שהיה אחד מנרצחי מסיבת נובה ב-7.10.
בסטורי שהעלתה בר זוהר היא החלה לפרוץ בבכי כשהיא סיפרה קצת על האחיין האהוב:  "כל היערות המושלגים מאוד מזכירים לי את עילי. הוא מאוד נוכח פה בטיול הזה. וכל השלג פה הציף אותי בגעגוע ועצב גדולים. עילי עבר הכשרה אצל וים הוף והיה מטפל בטכניקת נשימות ואמבטיות קרח. כשהוא הוכשר באירופה, אני זוכרת שהוא שלח לנו תמונות שלו מהשלג. אני מתגעגעת אליך, עילי".

לאחר מכן העלתה עוד סטורי שכלל את השיר "טיול" בביצוע הפיל הכחול, עליו אמרה: "זה שיר שעילי אהב ושלח לידידה שלו ממש כמה ימים לפני 7 באוקטובר. להקשיב למילים ולא להאמין. אולי הוא ידע משהו שאנחנו לא".
לאחר מכן פרסמה עוד סטורי עם השיר "עולה עולה" של יזהר כהן. "זה השיר בצלצול של עילי בטלפון שלו. זה כל כך משקף אותו. תמיד מחייך, תמיד מרים לך את מצב הרוח ועם שמחה בלב. מתוק שלי. נשארנו בבקתה במיוחד עד הלילה. עדיין מתלבטת אם להיכנס לאגם הקפוא שחפרו לי שם במיוחד והאירו אותו. בהתחלה חשבתי לנסות בשביל עילי, אבל מודה שהשתפנתי. הסתפקתי בהוט טאב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפוך גוטה הפוך
    דויד המלך 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את ידעת משהו שהוא לא ידע חתיכת רוצחת של הכת השטנית הלא יודעים מתו המתכננים חיים לצערי אבל המוות שלך יהיה מזעזע
    סגור