ויראלי

צוואתו של מת'יו פרי נחשפת: למי הוריש השחקן המנוח את עזבונו?

צוואתו של השחקן המנוח מת'יו פרי ("חברים"), שנמצא מת בביתו בגיל 54, נחשפת. פרי החזיק ברכוש אישי בשווי מעל מיליון דולר, הכולל תכשיטים, ריהוט, יצירות אמנות ומכוניות
רוני שיינר | 
מת'יו פרי (צילום freepik, יוטיוב/ Entertainment Tonight)
השחקן והקומיקאי מת'יו פרי, כוכב הסדרה "חברים", נמצא מת בביתו בחודש אוקטובר האחרון, בגיל 54. פרטי צוואתו ועזבונו של פרי, שבמהלך שנותיו כשחקן בסדרה המצליחה השתכר בעשרות מיליוני דולרים, נחשפו כעת, חמישה חודשים לאחר מותו.
צוואה שפרי כתב בשנת 2009, מציינת שהוא רצה להשאיר את הרכוש שלו בקרן נאמנות "Alvy Singer Living Trust", שנקראת על שם דמותו של וודי אלן בסרט "אנני הול".
אביו ג'ון פרי ואימו סוזן מוריסון יהיו מוטבים בקרן הנאמנות, לצד אחותו למחצה קייטלין מוריסון וחברתו לשעבר, רייצ'ל דאן. הוא ציין בצוואתו שכל הילדים שהיו לו לא יהיו זכאים לגשת לעיזבונו. לפרי בסופו של דבר לא היו ילדים.
לפי התביעה, פרי החזיק בין היתר ברכוש אישי של 1,030,000 דולר, הכולל תכשיטים, ריהוט, יצירות אמנות ומכוניות.
מת'יו פרי נמצא מת בבריכה של ביתו בקליפורניה, ב-28 באוקטובר. הנתיחה שלאחר המוות קבעה שפרי, שלפי הדיווחים "היה נקי במשך 19 חודשים", היה מטופל בעירוי קטמין, כשהטיפול האחרון שלו התרחש רק שבוע וחצי לפני מותו. עם זאת, חוקר מקרי המוות ציין כי "הקטמין במערכת שלו בזמן המוות לא יכול להיות מאותו טיפול בעירוי, מכיוון שזמן מחצית החיים של קטמין הוא 3 עד 4 שעות, או פחות".
טביעה, מחלת עורקים ובופרנורפין (משכך כאבים) נרשמו גם הם כגורמים אופציונליים לפטירתו. 
בזמן שהוא נאבק בפומבי עם דיכאון והתמכרות לסמים במשך שנים, חברתו הקרובה ג'ניפר אניסטון טענה שהוא "שמח" ו"בריא" בימים שלפני מותו.

בשנים שלפני מותו פרי דיבר בפתיחות על מאבקו בהתמכרות. בספר הזיכרונות שלו מ-2022, "חברים, אוהבים והדבר הנורא הגדול", הוא שיתף את מסע הפיכחון שלו. על המניע לכתיבת הספר סיפר: "הייתי די בטוח שזה יעזור לאנשים אם אעשה זאת".
פרי היה ידוע בעיקר בזכות תפקידו כצ'נדלר בינג בסיטקום של שנות ה-90, "חברים". לצדו הופיעו ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, מאט לבלנק ודיוויד שווימר. "זה שינה את חיי מכל הבחינות", שיתף פרי בעבר על השתתפותו בסדרה. "קיבלתי את התוכנית כשהייתי גבר בן 24, והתוכנית הסתיימה כשהייתי בן 34. היא יצרה את חיי. וזה היה הזמן של חיי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה