תקשורת ומדיה

שמו של מת'יו פרי הושמט בטקס הפרסים הנחשק: "מאוד לא מכבד"

השבוע (ראשון), התקיים טקס פרסי הבאפט''א היוקרתי בפעם ה-77. בטקס עצמו כשעברו על שמות אנשי התעשייה שהלכו לעולמם בשנה האחרונה, שכחו לציין את שמו של הכוכב האגדי מת'יו פרי, שמותו המוקדם של השחקן, העלה הרבה כותרות שנויות במחלוקת על חיו
מערכת ice | 
מת'יו פרי (צילום freepik, יוטיוב/ Entertainment Tonight)
לקראת טקס האוסקר המתקרב, השבוע (ראשון), התקיים בלונדון טקס פרסי הבאפט''א, כשמנצח הערב הוא הסרט "אופנהיימר" שקטף שבעה פסלונים, ביניהם זכה בקטגוריית הסרט הטוב ביותר. מי שלא זכה, אפילו לא להוקרה, היה מת'יו פרי, כוכב הסדרה "חברים" המוכרת לכולנו היטב. 
הרגע המביך בטקס שגרם להרבה תגובות זועמות ברשת היה סרטון לזכרם של אנשי התעשייה, שהלכו לעולמם בשנה החולפת, כששמו של השחקן מת'יו פרי נשמט מהרשימה. פרי, שמת לפני כארבעה חודשים באופן טראגי ושהוא היה בן 54 בלבד, היה מוכר לא רק מהסדרה האייקונית "חברים", לפרי הייתה לו קריירה קולנועית ענפה, בין היתר הוא שיחק ב"מיליונר מי שמוסר ראשון", "שוב בן 17", "הילד" והרשימה עוד ארוכה. 
 

השמטת שמו לא נעלמה מעיני הצופים, ואלו פנו לרשתות החברתיות כדי להטיח את זעמם: "מת'יו פרי עשה הרבה סרטים", כתב אחד, "לא לכלול אותו בסרטון זו החלטה גרועה". "ברצינות, באפט"א?", תהה אחר, "זה מאוד לא מכבד". 
בעקבות הסערה, האקדמיה הבריטית לאמנויות הקולנוע והטלוויזיה התנצלה על הטעות והודיעה כי תעניק לפרי פרס מיוחד בטקס פרסי הטלוויזיה שיתקיים בהמשך השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה